שתף קטע נבחר

ראול: "כשרואים אותי, אני מעביר תחנה"

כוכב ריאל מדריד גילה כי אינו מסוגל לצפות בעצמו בטלויזיה: "אני יכול לראות משחק, אבל קשה לי". על ליברפול, היריבה הבאה בליגת האלופות: "כקבוצה הם מעל לכל". על חזרה אפשרית לנבחרת: "המטרה שלי לשחק במונדיאל". פרגוסון: "מעדיף לזכות בליגת האלופות מאשר בפרמייר-ליג"

ראול נחשב לאחד מכוכבי הכדורגל הגדולים ביותר בעולם וללא ספק הדמות הבולטת בריאל מדריד. האיש שהישווה לאחרונה את שיא הכיבושים באלופת ספרד, שהיה שייך לאלפרדו די סטפנו האגדי, הופיע בתכנית טלויזיה בה ענה לשאלות עיתונים צעירים.

 

קפטן ריאל התוודה בפני אוהדיו בעת הראיון: "כשאני רואה את עצמי בטלויזיה אני מעביר תחנה. אני יכול לראות משחק, אבל זה קשה לי". כשנשאל איזה מבין השערים שכבש הכי אהוב עליו השיב כי הוא זוכר יותר מכל את שערו הראשון נגד אתלטיקו מדריד ואת השער נגד ואסקו דה גאמה הברזילאית בגמר הגביע הביניבשתי ב-1998.


"אנחנו טובים כאינדיבידואלים מליברפול", ראול (צילום: AP) 

 

לקראת העימות נגד ליברפול בשמינית גמר ליגת האלופות אמר ראול: "אם נעבור את שני המשחקים האלה נקבל ביטחון רב. אם לא, אז נעבור כמה חודשים מאוד מסובכים. לליברפול יש את אחד המאמנים הטובים בעולם. למרות שהבסיס החשוב שלה ספרדי, סטיבן ג'רארד וחאבייר מסצ'ראנו הם שחקני מפתח אצלה. כקבוצה ליברפול מעל היתר, אבל אנחנו טובים יותר כאינדיבידואלים וצריכים להביא את הטכניקה שלנו לידי ביטוי".  

 

על האפשרות שישוב ללבוש את המדים של נבחרת ספרד אמר ראול: "האפשרות הזו קיימת וזה החלום שלי. כל השחקנים בנבחרת ברמה גבוהה ואני מאמין שזה יקרה לי לפחות עוד פעם אחת. למרות שזה נראה מסובך, יש מונדיאל ב-2010 והמטרה שלי להיות שם".


"נהנה יותר מאי פעם", ראיין גיגס (צילום: AFP) 

 

ראיין גיגס האריך את חוזהו בשנה במנצ'סטר יונייטד

הכוכב הוותיק של מנצ'סטר יונייטד, ראיין גיגס בן ה-35, האריך את חוזהו במועדון בעונה נוספת. הוולשי אמר: "אני מרגיש בכושר ונהנה מכדורגל יותר מאי פעם. יש לנו קבוצה צעירה ומלהיבה והאווירה בחדר ההלבשה נהדרת. אני רוצה להיות חלק מכל זה ולהמשיך להצליח".

 

גיגס עלה לקבוצת הבוגרים של מנצ'סטר יונייטד בשנת 1991, כשהיה בן 17. המנג'ר אלכס פרגוסון: "גיגס הוא מקצוען. אורח החיים שלו,

 הדרך בה הוא שומר על עצמו והרצון שלו לנצח מהווים השראה עבור כל צעיר שרוצה להיות כדורגלן".

 

פרגוסון הוסיף וטען בראיון ל'דיילי מירור' כי הוא מעדיף לזכות העונה בליגת האלופות מאשר באליפות הפרמייר-ליג: "יש לנו הזדמנות להשוות את 18 הזכיות של ליברפול, אבל זה לא מה שנמצא בראש סדר העדיפויות שלי. כשמסתכלים על הרקוארד שלנו באירופה, הוא היה צריך להיות טוב יותר. אף קבוצה לא זכתה פעמיים ברציפות בליגת האלופות מאז החלה לשחק במתכונתה החדשה, אז מצפה לנו אתגר גדול ואני מקווה שנוכל לעמוד בו".

 

השדים האדומים יתמודדו בשמינית גמר ליגת האלופות נגד אינטר, אותה מאמן ז'וזה מוריניו. פרגוסון: "אינטר קבוצה מאוד מנוסה והשחקנים הדרום אמריקנים מעניקים לה חוזק מנטלי. לשחקנים שלנו יש את הניסיון כדי לעמוד בלחץ הזה. ברצלונה מציגה יכולת יוצאת מהכלל בליגה הספרדית והיא תהיה האיום הכי גדול עלינו באירופה". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים