$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו בליון חוזרת מפיגור 2:0 ל-2:2 במארסיי

שער של גומיס ועצמי של דיאווארה מחקו כבר במחצית הראשונה את הפיגור מהשערים שכבשו שיירו וברנדאו

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  06.02.12 - 00:01

השתיים שייפגשו גם בגמר גביע הליגה, סיפקו הצגה במשחק היחיד שלא נדחה מערב המשחקים בצרפת. מארסיי כבר הוליכה ביתרון שני שערים מול הקהל הביתי בסטאד וולודרום, אבל ליון חזרה עוד לפני ההפסקה ויצאה עם נקודה מעיר הנמל. המפגשים סושו-ליל וקון-אוקזר נדחו בגלל מזג האוויר הסוער במערב אירופה.

מארסיי - ליון 2:2
הצגת כדורגל? דרמה בסטאד וולודרום? קרב בין שתיים מהגדולות של הכדורגל הצרפתי? הכל טוב ויפה, אבל הפער של שתיהן מהמוליכה פאריס סן ז'רמן הוא דו-ספרתי וזה בהחלט לא דבר מעודד עבור שני הצדדים.

ליון, שהפסידה בשישה מתוך 8 משחקי החוץ הקודמים שלה בליגה, נקלעה כבר בשלב מוקדם לפיגור מול הבחורים של דידייה דשאן - שלא הפסידו כבר שמונה מחזורים ברציפות. בנואה שיירו הרשית את הראשון בדקה ה-16 וברנדאו המתקאמבק הכפיל את היתרון בדקה ה-34, אבל זה ממש לא נגמר שם.

דקתיים בלבד אחרי השער השני של מארסיי התחילה החזרה של האורחים. בפטימבי גומיס דחק מקרוב את ה-2:1 אחרי הרמת קרן ורגע לפני השריקה להפסקה הגיע השוויון מהסטת של סולימאן דיאווארה לשערו שלו.

ליון רביעית עם 39 נקודות - 10 נקודות פחות מלמוליכה פ.ס.ז' - מארסיי מיד אחריה עם 38 נקודות.