שתף קטע נבחר

מאמן סוסיאדד: "מסי קוסם, הוא יכול לעשות הכל"

פיליפ מונטנייה נוצח 2:1 בקאמפ נואו והחמיא לכוכב בארסה, שכבש את שערו ה-23 בליגה. גווארדיולה: "היינו לחוצים מול השער". בוטרגניו: "לא שמענו שמוריניו רוצה לעזוב"

"ליונל מסי הוא קוסם", כך, בלי שנגענו, החמיא מאמן ריאל סוסיאדד, פיליפ מונטנייה, לכוכב בארסה, שכיכב ב-1:2 הקשה של קבוצתו. מסי כבש את שערו ה-23 העונה בליגה הספרדית ומונטנייה הוסיף: "הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה על כר הדשא".

 

הדרמות והרגעים המרגשים של הסופ"ש:

 

בכל מקרה, ברצלונה נאלצה להתאמץ עד שניצחה את סוסידאד, כדי לשמור על מרחק של שבע נקודות מריאל מדריד. סרחיו בוסקטס נפצע והורד באלונקה מהמגרש, אך לבסוף נראה כי הפגיעה ברגלו לא רצינית. "כבר חשבתי על הנורא מכל", הודה בסיום מאמן בארסה, פפ גווארדיולה.

 

מסי בדרך לשער השני מול סוסיאדד (צילום: AP) (צילום: AP)
מסי בדרך לשער השני מול סוסיאדד(צילום: AP)

 

על המשחק עצמו, אמר מאמן בארסה: "היה משחק מצוין מבחינתנו. הגענו להרבה מצבים, ולמרות שהיינו לחוצים מדי מול השער, הצלחנו להירגע אחרי כיבוש השערים. לקראת הסיום הם צימקו, וסיימנו את המשחק בהרגשה מוזרה, אבל אנחנו הולכים הביתה בידיעה שייצרנו הרבה מצבים".

 

שמח גם בליגת העל שלנו:

 

ריאל מדריד, כאמור, סימנה גם היא 'וי', כשגברה בחוץ 0:1 על חטאפה. סרחיו ראמוס נגח (17) פנימה מהגבהה של מסוט אוזיל והעניק לבלאנקוס שלוש נקודות, כשהשמועות על עזיבת ז'וזה מוריניו בקיץ לצ'לסי מהדהדות.

 

"אנחנו לא שמענו ממנו שהוא רוצה לעזוב", סיפר אמיליו בוטרגניו, חבר הנהלת הקבוצה וכוכב העבר של המועדון. "אנחנו מאוד מרוצים ממנו, ומאמינים בו מאוד. בכל שבוע צצות שמועות, אבל הן לא משפיעות עלינו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים