שתף קטע נבחר

טורה למען באלוטלי: "מבינים אותו באופן שגוי"

שחקנה של מנצ'סטר סיטי, שנמצא עם נבחרת חוף השנהב באליפות אפריקה, מגן על החלוץ האיטלקי חם המזג: "אם הייתי יכול לקחת שחקן אחד מהקבוצה לנבחרת, הייתי בוחר רק בו"

חלוצה האיטלקי של מנצ'סטר סיטי, מריו באלוטלי, אינו ידוע בקור הרוח שלו. הערב (ש') למשל הוא לא ישחק במשחקה של מנצ'סטר סיטי מול פולהאם (19:30, ספורט 2), מאחר שהוא מרצה עונש הרחקה בן ארבעה משחקים אחרי שדרך בכוונה על ראשו של סקוט פארקר.

 

 

עם זאת, יש מי שמעריך את החלוץ בעקבות כישוריו עם הכדור ולא עם ראשי השחקנים. חברו לקבוצה למשל, יא יא טורה, שנמצא כעת באליפות אפריקה יחד עם נבחרת חוף השנהב, אמר היום כי אם הוא היה צריך לקחת שחקן אחד מהסגל של סיטי לנבחרתו, הוא היה בוחר בבאלוטלי.

 

מריו באלוטלי עם סקוט פארקר אחרי הדריכה על האחרון (צילום: AP) (צילום: AP)
מריו באלוטלי עם סקוט פארקר אחרי הדריכה על האחרון(צילום: AP)
 

"כל מה שאתם שומעים עליו אלו המצאות של התקשורת. הלוואי ואני הייתי מחויב בגילו לכדורגל כפי שהוא. הוא שחקן מצוין, ורמות הריכוז שלו גבוהות מאוד", אמר טורה.

 

שחקנה של חוף השנהב, שישחק הערב (20:45, יורוספורט) עם נבחרתו ברבע הגמר מול מארחת הטורניר, גינאה המשוונית, הוסיף: "מריו שחקן צעיר, כך שלפעמים דבר אחד או שניים שהוא עושה מובנים באופן שגוי. עבורי זה חלק מהקסם שלו. אי אפשר לקחת ממנו את האיכויות שלו על הדשא, ובסופו של דבר זה מה שקובע".

 

טורה מאוד חסר לסיטי, שהפסידה שלושה מתוך ששת משחקיה והודחה מגביע הליגה ומהגביע האנגלי מאז שהשחקן עזב למחויבותו הלאומית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים