שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: קית' לנגפורד כשיר לקאנטו

הגארד ששוחרר מבביה"ח רק ביום שלישי, ערך אימון מלא באיטליה ויהיה כשיר למשחק ביום חמישי (21:45, ערוץ 10). לעומת לנגפורד, שון ג'יימס הפצוע ייעדר בוודאות

מוכנים לאיטלקים. מכבי ת"א ערכה הערב (ד') את האימון המסכם באיטליה, לקראת המשחק מחר מול בנט קאנטו (21:45, ערוץ 10) במסגרת המחזור השלישי של שלב הטופ 16 של היורוליג.

 

מי ששימח את הצוות המקצועי היה קית' לנגפורד, שערך אימון מלא וצפוי לשחק מחר. כזכור, הגארד חלה ביום שני, לא הגיע להיכל נוקיה למשחק ההפסד מול מכבי אשדוד ואושפז באותו הלילה בשל התייבשות.

 

לנגפורד ששוחרר רק אתמול אחה"צ לביתו, ובכל זאת טס הבוקר עם הקבוצה לאיטליה, אך דייויד בלאט לא היה מאוד אופטימי לגביו. אלא שהערב הגארד הראה כי הוא מרגיש טוב יותר, וערך אימון מלא עם חבריו.

 

מי שייעדר בוודאות מהמשחק מול קאנטו הוא שון ג'יימס, שסובל מכאבים בגבו ולא התאמן בימים האחרונים עם חבריו. גם הערב, באיטליה, ג'יימס לא הצליח להתאמן ולא ישחק מחר.

 

בלאט, גודס ושארפ, מתכוננים באיטליה לקאנטו (צילום: עומר גבע, אתר מכבי ת"א) (צילום: עומר גבע, אתר מכבי ת
בלאט, גודס ושארפ, מתכוננים באיטליה לקאנטו(צילום: עומר גבע, אתר מכבי ת"א)

 

הצהובים מודעים לחשיבות המשחק מחר, זאת לאחר ההפסד לברצלונה במחזור הקודם בהיכל, ומקווים כי למרות הפציעות והמחלות מהן סובל הסגל שעובר עונה

עמוסה במיוחד, השחקנים יידעו להתעלות מחר מול קאנטו. במכבי ת"א מקווים להנחיל לקבוצה האיטלקית הפסד ביתי שני העונה ביורוליג.

 

"מגיעים בלי בעיות בראש"

"מצב הרוח בסדר", פתח ואמר בלאט רגע לפני ההמראה. "אנחנו לא לוקחים את ההפסד לאשדוד יותר מדי קשה וגם לא יכולים להרשות לעצמנו. הריכוז שלנו הוא בהחלט במשחק מחר. פייר, אנחנו לא נוסעים במצב אופטימלי בגלל בעיות פיזיות, אבל זה חלק מהעונה ומהאתגר. יש לנו יום וחצי להתכונן למשחק, ונגיע לשם בלי הפרעות ובלי בעיות בראש, רק עם רצון בלב לחזור עם ניצחון".

 

סופו מתאמן בקאנטו. כולם מוכנים לקרב (צילום: עומר גבע, אתר מכבי ת"א) (צילום: עומר גבע, אתר מכבי ת
סופו מתאמן בקאנטו. כולם מוכנים לקרב(צילום: עומר גבע, אתר מכבי ת"א)

 

על היריבה, הוסיף בלאט: "קאנטו, במיוחד באיטליה, זו קבוצה מצוינת, קבוצה שהפסידה העונה רק משחק אחד בבית ביורוליג. קבוצה שניצחה בשבוע שעבר בצורה מרשימה את ז'לגיריס, אחרי שפיגרה כל המשחק, חזרה מפיגור של 11 הפרש וניצחה. זו קבוצה שהקשתה על ברצלונה בשבוע הראשון של הטופ 16".

 

"הם מבצעים תרגילים ברמה מאוד גבוהה וקולעים גם משלוש וגם משתיים באחוזים גבוהים. זו משוכה לא קלה בכלל. היינו השנה למעלה ולמטה מבחינת הקליעה ואין ספק שזה אחד הפרמטרים שיקבע את גורלנו במשחק הקרוב, אבל אני חושב שהכי חשוב שניתן משחק ברמה שכמעט נתנו לכל אורך העונה ולא כמו בשבוע האחרון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עומר גבע, אתר מכבי ת"א
קית' לנגפורד
צילום: עומר גבע, אתר מכבי ת"א
מומלצים