יום שבת, 18.05.2024 שעה 21:59

רן בן שמעון: אמרתי לחכמון שהשיפוט היה חלש

הערב בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו עם מאמן ק"ש: "חצי מהעבירות שנשרקו לא היו". קצב: "טוטו רוצה לשחק בגרמניה"

|
אופירה, ברקוביץ´ ורביבו ברדיו 102FM
אופירה, ברקוביץ´ ורביבו ברדיו 102FM

אופירה אסייג, אייל ברקוביץ' וחיים רביבו הגישו לכם כעת את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל (102.5FM ,89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

בתוכנית עסקנו ב-1:1 בין מכבי תל אביב למוליכת הטבלה, עירוני קרית שמונה. הקבוצה הצפונית הוליכה, אך לצערה שחקנה הארגנטיני, דויד סולארי, ספג צהוב שני לא מוצדק, שעזר לצהובים להשוות את התוצאה.

מאמן המוליכה עירוני קרית שמונה, רן בן שמעון, התייחס למשחק מול מכבי: "היה משחק בינוני שלנו, אבל גם במשחק כזה יכלנו לנצח. מכבי תל אביב לא הגיעה להרבה מצבים. היה לי ברור שתהיה לנו נפילה ביכולת לאחר גביע הטוטו והמשחק מול הפועל תל אביב. אני רק רוצה לראות את הקבוצה שלי טובה יותר".

רן בן שמעון (יוסי ציפקיס)
רן בן שמעון על הקווים מול מכבי: "היה משחק בינוני שלנו" (יוסי ציפקיס)
 

למה אתה תמיד רץ לשופט בסיום המשחק?
"זו טעות, לא רצתי לשום מקום, לא הלכתי לשופט. אחרי כל משחק אני הולך, לחצתי לו יד. אמרתי לו שאני חושב שהיה שיפוט חלש, לא אהבתי את השיפוט. איזי שירצקי היה בחדר ההלבשה שזה ליד חדר השופטים. אם הוא אמר משהו לא בסדר הוא התנצל. הייתי בשלוש מסיבות עיתונאים ולא אמרתי שום מילה על השופט".

אתה חושב שרמת השיפוט בארץ טובה?
"כן, אני חושב שהיא טובה מאוד. אני לא מלקק לאף אחד, אני פשוט חושב שיכולת השיפוט בארץ טובה מאוד. יש פה ושם פחות טוב או יותר טוב, אבל בכלליות יש חבר'ה צעירים ואינטיליגנטים, הכל בסדר. אני לא חושב שהשופט עשה לנו בכוונה, הוא נסחף עם המשחק. ישבתי, ראיתי את המשחק בווידאו ואני חושב שחצי מהעבירות שנעשו ליד הרחבה שלנו לא היו. אם דוד רביבו היה בועט את הבעיטות החופשיות במכבי היינו מפסידים 5:1".

הכרטיס האדום לסולארי (יוסי ציפקיס)
חכמון שולף את הכרטיס האדום לסולארי. בן שמעון לא אהב זאת (יוסי ציפקיס)
 

"אנחנו חיוביים, נעשה את מה שאנחנו יכולים לעשות עד הסוף. ק"ש לא יכולה להיכשל, אלא רק להיות מאוכזבת", סיכם בן שמעון.

רונן קצב: "טוטו רוצה לשחק בליגה הגרמנית"
עסקנו גם בהפועל תל אביב, יותר נכון בחלוץ טוטו תמוז. דיברנו עם סוכן השחקנים, רונן קצב, המייצג את טוטו תמוז, התייחס לחלוץ שחוזר להפועל תל אביב לפיצוץ במו"מ עם מונאקו הצרפתית: "טוטו כרגע חוזר להפועל. העסקה לא נפלה, אם הייתי רוצה היא היתה נחתמת. טוטו רוצה לשחק בליגה הגרמנית, הוא מעדיף לעבור בקטע מקצועי ולא כספי. הסכמנו לחתום במונאקו בתנאי שתמיד תהיה לו את האופציה לעבור לליגה בכירה יותר. הם הסכימו בהתחלה, אבל אחרי זה ירדו מזה".

תמוז (משה חרמון)
תמוז עם רונן קצב. העסקה בצרפת לא צלחה (משה חרמון)
 

סוכן השחקנים הוסיף: "כשהגענו למונאקו הם ניסו לבטל את הסעיף תמורת עוד כסף, אך אנחנו רוצים שטוטו ייצא בסכום שנקבע בבוררות. מקצועית בטוח שמונאקו זה לא האופציה הכי טובה. חלון ההעברות נסגר, טוטו יגמור כמו שצריך את העונה בהפועל תל אביב ובקיץ ייצא כמו שצריך לקבוצה אחרת".

קצב סיכם: "אוהדי הפועל יקבלו אותו יפה, הוא רוצה לסיים עם הפועל את העונה. עדיף לבוא לקבוצה בתחילת העונה ולא באמצע העונה, זה יותר קל".

גילי ורמוט: "התסכול בגרמניה היה גדול"
לא רק בארץ רוכשים שחקנים ישראלים. גם הליגיונרים שלנו בחו"ל נמצאים בלב חלון ההעברות. אחד מהם הוא קשר קייזרסלאוטרן, גילי ורמוט, שהושאל עד לתום העונה לדה גראפשחאפ ההולנדית.

מה קרה בגרמניה?
"בקיץ עשיתי ניתוח בקע, התכנון היה שבדיוק אתחיל את האימונים מתי שהקבוצה מתחילה את ההכנה. כשהתחלתי את האימונים היו לי כאבים חזקים במפשעה שזה מהניתוח. הפסדתי את ההכנה ואת המחנה, בסוף יולי חזרתי לאימונים. הפציעה עיכבה טיפה אך זה לא הסיבה שלא שיחקתי".

ורמוט  (ONE)
גילי ורמוט מוצג בקבוצתו החדשה: "לא בגלל הפציעה לא שיחקתי"
 

מה הסיבה?
"אני חושב שזה מקצועי. כשחוזרים מפציעה שם עושים לך שיקום ארוך, צריך להשלים את כל מה שהפסדת. המאמן ניגש אליי ואמר לי שבישראל הייתי כוכב ולא דרשו ממני להילחם מספיק ופה הוא דורש לוחמים ואגרסיביות. זה היה התסכול, אם אני לא הסגנון אז למה הביאו אותי? בקייזרסלאוטרן, שהמטרה שלה להישאר בליגה, רוח המועדון והפילוסופיה של המאמן זו הלחימה וההתאבדות על כל כדור".

"כשהגעתי לשם וראיתי את חומר השחקנים חשבתי שיהיה לי קל לבלוט. נכנסתי סך הכל פעמיים כמחליף. לא בחרתי לא נכון, זו קבוצה שיכלתי לבלוט בה יותר מבהפועל תל אביב".

גילי ורמוט במדי משחק (האתר הרשמי) (ONE)
גילי ורמוט במדי לאוטרן. לא קיבל מספיק הזדמנויות (האתר הרשמי)
 

איך הרגשת באופן אישי?
"חברה שלי היתה איתי חצי מהזמן ועכשיו היא מסיימת ללמוד אז היא תצטרף אליי. כעסתי והיה לי עצוב, היה לי הרבה ציפייה לשחק. התסכול הוא גדול".

בנבחרת תהיה?
"אם אשחק ויגיע לי להיות אז אהיה בנבחרת".

אייל לחמן: "יכול להיות שעשיתי בחירות לא טובות בעברי"
להפועל ראשון לציון יש מאמן חדש. אחרי שניסן יחזקאל פוטר ונפרד מהשחקנים, אייל לחמן ערך אימון בכורה.

מאמנה הטרי של הפועל ראשון לציון, אייל לחמן, התייחס לקריירה שלו: "במקומות שהייתי לאורן זמן הצלחתי להשאיר חותם. ראשון לציון זה מקום שאני מכיר, שהייתי בו כבר. יכול להיות שעשיתי בחירות לא טובות בעברי. יש כאלה שחושבים שיש לי מה לתת ולתרום, אני מקווה שבראשון לציון אראה את הדברים הטובים יותר שלי".

אייל לחמן (משה חרמון)
אייל לחמן באימון הבכורה שלו בהפועל ראשון לציון (משה חרמון)
 

"כשלקחתי את הפועל רעננה כולם חשבו שזו ירידת ליגה ודאית. בפועל היינו בצמרת. יכול להיות שאני מתאים לאמן קבוצות שיש בהן שחקנים צעירים יותר. במכבי פתח תקווה הביאו אותי כדי ליצור סגל צעיר. הקדנציה הראשונה שלי שם היתה מוצלחת. זה לא קשור לקשרים, זה קשקוש", הוסיף המאמן.

לחמן המשיך: "מאוד התלבטתי אם לקחת את ההצעה. זו לא היתה שנה אידיאלית מבחינתי. אחד הדברים שכן יש בקבוצה הזו, הוא שהיא מאומנת בצורה טובה. סגל השחקנים אלמוני מאוד. למאמן הקודם, ניסן יחזקאל, מגיעות מחמאות. הוא בחור מוכשר מאוד, הוא עשה עבודה מצוינת בראשון לציון".

כמו בכל תוכנית, גם הפעם נהיה עם פינת ה-WINNER שלנו, פינת הגליצ'ים, דיווחי תנועה ונשמיע למאזינים מוזיקה טובה.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */