$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קליעה: שטרנברג השוותה את שיא ישראל

הישג נאה לישראלית ברובה אויר, כשקבעה 399 נקודות במוקדמות ו-99.5 בגמר. סרגיי ריכטר סיים במקום ה-16

דניאל רוט  28.01.12 - 19:00
הישג נהדר. אלה שטרנברג
הישג נהדר. אלה שטרנברג

ענף הקליעה העולמי פתח את 2012 עם תחרות "גביע מינכן" המסורתית ברובה אויר (10 מטרים, מצב עמידה, מטווח סגור). הקלעית אלה שטרנברג רשמה הצלחה יפה כאשר סיימה היום (שבת) במקום השמיני באליפות. שטרנברג גם השוותה את השיא הישראלי לנשים ברובה אויר, כשקבעה 399 נקודות מתוך 400 אפשריות והשוותה את השיא שקבעה בעצמה לפני שלוש שנים באחד ממחזורי הליגה הלאומית.

  • כל החדשות, הדיווחים והעדכונים בעמוד האולימפי החדש לקראת לונדון 2012
  • שטרנברג, בת ה-26 ממועדון הפועל אפרא מעברות, שמתאמנת תחת הקלע הוותיק גיא סטריק, קבעה בשלב המוקדמות תוצאה של 399 נק' ועלתה לגמר מהמקום החמישי. בגמר עצמו היא ירתה את התוצאה החלשה ביותר בין השמונה (99.5 מתוך 109). אנריה אורסוביץ' הסרבית ניצחה עם 105.4 נקודות בגמר.

    "זה היה כיף אדיר", אמרה שטרנברג לאתר ערוץ הספורט, "דמיינתי בראש שלי איך אני משווה את השיא וזה קרה. התחרות הייתה טובה מאוד והיעד הבא הוא אליפות אירופה".
     
    לפני מספר חודשים שטרנברג הודיעה להתאחדות הקליעה על רצונה לפרוש מהענף לאחר שלוש עשרה שנות פעילות, אך אהבתה החזירה אותה מהר מאוד אל חיק הקליעה והיום רשמה את ההישג הטוב ביותר בקריירה שלה עד כה. בחודש הבא תיערך אליפות אירופה ברובה אויר בפינלנד, שתחלק ארבעה כרטיסים אולימפים אחרונים. עבור שטרנברג מדובר בהזדמנות פז להשתחל למשלחת הישראלית ללונדון 2012 ועם הרמה שהציגה היום, זה נראה בהחלט ריאלי עבורה.
     
    הקלע הבכיר של ישראל, סרגיי ריכטר, סיים את התחרות במקום השישה עשר. ריכטר צבר 595 נקודות מתוך 600 אפשריות. על אף שלא הצליח להעפיל לגמר באליפות, ריכטר יכול להיות רגוע, את הכרטיס ללונדון כבר יש לו. הקלע ליאור מדלל סיים במקום ה-26 עם תוצאה של 594 נקודות, גם הוא בדומה לאלה שטרנברג, ינסה להשיג את הכרטיס האולימפי באליפות אירופה.
     
    התחרות במינכן נחשבת לתחרות הקשה ביותר בקליעה ברובה אויר. במשחקים האולימפים ישנה הגבלה לשני קלעים ושתי קלעיות ברובה אויר, באליפויות אירופה ועולם יש הגבלה לשלושה גברים ושלוש נשים ובמינכן אין הגבלה כלל. מדינות כמו סין, רוסיה, גרמניה ורבות אחרות, שנחשבות למעצמות קליעה, שלחו נציגות רבות ולכן הישגה של שטרנברג הוא אדיר. בשנה שעברה היה זה סרגיי ריכטר שחזר עם שתי מדליות מהאליפות היוקרתית.