יום ראשון, 12.05.2024 שעה 09:36

14 נק' להלפרין בהפסד פטרבורג, משחק שיא לגרין

רוסיה: קבוצתו של הגארד הפסידה 96:104 לפרימוז' לאחר 2 הארכות. 58:91 למוליכה צסק"א על השניה קיובאן. איטליה: 16 נק' לסנטר הנבחרת בהפסד של טראמו

|
יותם הלפרין. 14 נקודות ושתי הארכות
יותם הלפרין. 14 נקודות ושתי הארכות

גארד נבחרת ישראל, יותם הלפרין, היה שותף מרכזי לדרמה הגדולה של המחזור התשיעי בליגה הרוסית. קבוצתו, ספרטק סנט פטרבורג, הפסידה בביתה 104:96 לספרטק פרימוז', במותחן הפכפך במיוחד שהוכרע רק לאחר שתי הארכות.

הלפרין היה הקלע השני בטיבו בקבוצתו וסיים את המשחק עם 14 נקודות (2 מ-8 לשתיים, 0 מ-2 לשלוש ו-10 מ-10 מקו העונשין), שלושה אסיסטים ושלושה ריבאונדים.

גם תצוגה אישית נהדרת של חברו של הלפרין לקו האחורי, הגארד האמריקאי פטריק בברלי, שהפציץ 38 נקודות, קטף שבעה ריבאונדים ומסר חמישה אסיסטים, לא עזרה לסנט פטרבורג, שסבלה מערב קליעה רע מחוץ לקשת (1 מ-9 לשלוש).

ויקטור קאת'ברט הוביל את המנצחת עם דאבל-דאבל של 22 נקודות ו-11 ריבאונדים. קונסטנטין נסטרוב, שקלע שתי שלשות מכריעות בהארכה השניה, הוסיף 20 נקודות למנצחת.

יניב גרין בהופעת שיא, אפיק נסים הפסיד לפרטיזן באדריאטית‎
החדשות הטובות מאיטליה הן משחק השיא של הסנטר המוביל של הנבחרת, יניב גרין, שקלע 16 נקודות (6 מ-10 לשתיים ו-4 מ-6 מהקו), קלט 5 ריבאונדים ב-16 דקות בלבד אך לא הצליח למנוע הפסד ביתי דרמטי של טראמו לבנטון טרוויזו 78:76.

במצב של 75:76 למקומיים ניסה גרין להכריע את המשחק אך החטיא ובהתקפה האחרונה הצליח ג'ף ויג'יאנו לקלוע שלשת ניצחון לאורחים מטרוויזו. מרקוס גורי ובן אורטנר קלעו 18 נקודות כ"א למנצחת. ולריו אמרוסו קלע 19 לטראמו המאוכזבת.

מרקוס גורי. ניצחון שני באירופה (יורוליג) (ONE)
מרקוס גורי. 18 נקודות שלו לא עזרו
 

בליגה האדריאטית, אפיק נסים הצטיין בהפסדה הביתי של נובו מסטו קרקה 79:70 לפרטיזן בלגרד. הגארד של הנבחרת הלאומית קלע 14 נקודות (5 מ-8 לשתיים, 0 מ-1 מהשלוש ו-4 מ-4 מהקו) ומסר 6 אסיסטים ב-29 דקות עבור המפסידה שאת קלעיה הוביל זוראן דראגיץ' עם 17 נקודות. מיודעינו, מילאן מצ'באן, הוביל את קלעי פרטיזן עם 14 נקודות ו-6 כדורים חוזרים.

בפולין, עודד ברנדווין (13 נק') הוביל את קלעי קבוצתו, קוטביצה, בהפסד החוץ 70:82 לפוזנאן.

לפני מכבי: קאנטו הפסידה בליגה לסרדיניה
קאנטו, יריבתה הבאה של מכבי ת"א בשלב הטופ-16, נוצחה הערב בחוץ ע"י סרדיניה ססארי 67:74 בפתיחת המחזור ה-18 של הליגה האיטלקית. חניכיו של אנדריאה טרינצ'רי נכנעו לרבע אחרון מצוין של המארחים וספגו הפסד ליגה שביעי.

קווינטון הוזלי קלע 22 נקודות לסרדיניה ססארי. הבני דודים האמריקנים, דרייק וטראוויס דיינר הוסיפו 20 ו-14 נקודות בהתאמה למנצחת. ערב התקפי מצוין של הפורוורד הסרבי, ולדימיר מיקוב, שקלע 21 נקודות (3 מ-3 לשתיים,4 מ-6 לשלוש) וקלט 7 ריבאונדים, לא הועיל לקאנטו. גרג ברונר, אקס נהריה, הוסיף 12 נקודות ו-5 כדורים חוזרים למפסידה.

ולדימיר מיקוב (GettyImages)
מיקוב. ערב מצוין שלו לא עזר לקאנטו (GettyImages)
 

צסק"א הביסה את קיובאן 58:91
צסק"א מוסקבה ממשיכה להוליך את הטבלה בבטחה ודאגה לשלוח מסר ליריבותיה לצמרת כשהביסה בחוץ את השניה בטבלה, לוקומוטיב קיובאן, בתוצאה 58:91. המחצית הראשונה עוד היתה צמודה והסתיימה ב-43:45 לצסק"א, אבל ברבע השלישי חל המפנה כשהאלופה הפעילה את הגנת הברזל המוכרת שלה ,עצרה את המארחים על חמש נקודות בלבד וברחה ליתרון של 20 נקודות הפרש (48:68).

אלכסיי שבד הוביל את קלעי צסק"א עם 15 נקודות. ויקטור חראייפה וסשה קאון הוסיפו 12 נקודות כ"א. אנדריי קירילנקו סיים עם שבע נקודות, שבעה ריבאונדים וארבעה אסיסטים. קיי.סי ריברס הוביל את קלעי לוקומוטיב עם 16 נקודות.

אסור לפספס
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */