שתף קטע נבחר

דייויד בלאט: "כמות המשחקים הפכה ליתרון"

מכבי ת"א גברה על ברק נתניה בחוץ 70:85, שלושה ימים לפני המפגש מול ברצלונה. המאמן: "אנחנו מגיעים בראש נקי ליום חמישי". דני פרנקו: "נחפש את הניצחונות בליגה שלנו"

סוג של הכנה. מכבי ת"א תפגוש ביום חמישי הקרוב את ברצלונה, במסגרת המחזור השני של הטופ 16, במשחק החשוב ביותר של הצהובים בשלב 16 הגדולות. שלושה ימים לפני אותו המשחק גברו הצהובים (שלבשו כחול) 70:85 על ברק נתניה ב'קופסל', בדרך ל-1:12 בליגת לוטו. נתניה, אגב, עמוק בתחתית עם שמונה הפסדים וארבעה ניצחונות.

 

 

המאמן המנצח דייויד בלאט סיכם את המשחק במבט קדימה: "היינו צריכים להתאמץ כדי לנצח כאן היום. כמעט בכל משחק שאני זוכר מול דני פרנקו אנחנו מתקשים, אבל בסופו של דבר הבדלי הרמות קיימים".

 

"הסגל הרחב שלנו וההרגל שלנו לשחק מספר רב של משחקים בפרק זמן קצר הפך להיות יתרון", הוסיף בלאט, "אנחנו יודעים מתי לשבור את היריב ובדרך כלל אנחנו לא מאבדים את עצמנו. טוב לנצח לפני יום חמישי, הראש נקי והגוף טרי".

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט:

 

מהצד השני סיכם מאמן נתניה דני פרנקו: "שיחקנו נגד קבוצה מאוד מאומנת, ששמרה על אינטנסיביות גבוהה לאורך כל המשחק. היה לנו קשה להתמודד עם

זה ועם איכות המשחק".

 

"צריך לתת לשחקני מכבי הרבה מאוד קרדיט על הכדורסל המרשים שלהם. החבר'ה נתנו מה שהם יכולים לתת, אבל זה לא הספיק. מכבי שיחקה מדויק ואנחנו נחפש את הניצחונות בליגה שלנו".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דייויד בלאט
צילום: מור שאולי
מומלצים