שתף קטע נבחר

העלים מס? החל משפטו של הארי רדנאפ

מנג'ר טוטנהאם מואשם כי בזמן שאימן את פורטסמות', קיבל מהבוס שלו דאז, מילאן מאנדריץ', כ-295 אלף דולר לחשבונות במונאקו בכדי לא לשלם מיסים

משפטו של מנג'ר טוטנהאם, הארי רדנאפ, באשמת העלמת מיסים, החל הערב (ב') בלונדון תחת סיקור תקשורתי מאסיבי והתעניינות רבה מצד הציבור הבריטי.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

המאמן אשר נחשב בעיני רבים כמועמד המוביל לרשת את פאביו קאפלו בנבחרת אנגליה לאחר היורו הקרוב, נחשד כי בעת תקופתו כמנג'ר פורטסמות', יחד עם הבוס שלו דאז, מילאן מאנדריץ', העלימו מס מהמדינה בשווי של כ-295 אלף דולר.

 

הארי רדנאפ מגיע לביהמ"ש (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
הארי רדנאפ מגיע לביהמ"ש(צילום: רויטרס)

 

רדנאפ הכחיש את הטענות, כמו גם מאנדריץ' המשמש כיום כיו"ר קבוצת שפילד וונסדיי. על פי החשדות, העבירה הראשונה של השניים נעשתה ב-1 באפריל 2002, אז שילם מאנדריץ' למאמן סכום של 145 אלף דולר לחשבון בנק במונאקו על מנת להתחמק מתשלום מיסים, ותשלום נוסף של 150 אלף דולר לאותו חשבון החל מה-1 במאי ועד 28 בנובמבר 2007.

 

אל האולם הקטן נדחק קהל רב, ביניהם גם בנו של רדנקאפ, ג'ימי, שחקנה לשעבר של ליברפול, וכן כ-30 אנשי תקשורת. השופט אנתוני לאונרד ער לסערה התקשורתית שהמשפט הזה עשוי לעורר ואמר לחבר המושבעים: "התיק אשר יגרור אחריו אטרקציה ציבורית. העצה שלי עבורכם היא לא לקרוא או לשמוע אחר דיווחים בנושא".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים