$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אנדלובו: "זו התקופה הקשה בחיים שלי"

חלוץ בני יהודה חזר מהלוויית אביו. על ה-0:1 מול ראשון לציון שהעלה את קבוצתו למקום ה-6: "זה רגע חשוב. לא שיחקנו טוב אבל חשוב לצבור נקודות"

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  23.01.12 - 10:50

בני יהודה כבר חושבת על הפלייאוף העליון. הקבוצה של יוסי אבוקסיס אגרה אמש עוד 3 נקודות חשובות בדרך למטרה, כאשר ניצחה 0:1 את ראשון לציון המסובכת בתחתית. בעקבות הניצחון, הכתומים טיפסו למקום ה-6 והשוו את מאזן הנקודות של מכבי תל אביב.

אחרי ה-1:5 על הפועל פתח תקווה, בבני יהודה היו בטוחים שהם על המסלול המהיר אל הצמרת. אבל אז, כמו שקרה להם לא מעט פעמים העונה, הזהובים שמטו שתי נקודות ב-0:0 מול אשדוד ושוב חזרו צעד אחד אחורה. הערב, מול היריבה מהתחתית, חניכיו של יוסי אבוקסיס ידעו שהם לא יכולים להרשות לעצמם שום דבר פרט לנצחון, ולשמחתו של מאמנם הם גם עשו את העבודה הודות לשער של מרינקוביץ' (44).

דינו אנדלובו, שלא פתח ב-11 מאז שב מלוויית אביו בדרום אפריקה, קיבל את חולצת ההרכב על חשבונו של פיני בלילי, ופדרו גלבאן קיבל זריקה ועלה למרות הכאבים. השניים האלו, בצוותא עם זגורי הנמרץ, היו האחראים על משחק ההתקפה של בני יהודה, אך מוכרחים לציין שבמחצית השנייה, כמו כל קבוצתם, הם נעלמו ואפילו שיעממו.

"זה רגע טוב עבורנו, גם אם לא שיחקנו היום משחק טוב, אבל כרגע חשוב לאסוף נקודות כי אנחנו מתקרבים לשלבי ההכרעה של העונה", אמר החלוץ דינו אנדלובו,. "אני שמח שהמאמן נתן לי קרדיט בהרכב והצלחתי להחזיר לו". מבחינה אישית הוסיף אנדלובו: "זה היה חודש הכי קשה בחיים שלי, כי אבי מת. אבל הרגע הזה חלף, התמודדתי עם העצב. השחקנים וכל הצוות המקצועי תמך בי מאוד וזה עזר לי לחזור לעניינים. כל זה שייך לעבר ועכשיו אני מתרכז בבני יהודה".