$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קלאודיו ראניירי: "לא נוכל לשחק גרוע יותר"

מאמן אינטר הודה שלקבוצתו היה מזל ב-1:2 על לאציו. מסימיליאנו אלגרי: "מילאן ויובנטוס ייאבקו על הסקודטו"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  23.01.12 - 10:31

הסטאטוס קו בצמרת הסריה A נשמרה. האלופה מילאן התאוששה מההפסד בדרבי עם 0:3 בנובארה ובכך השלימה דבר על העולה החדשה אחרי שגברה עליה גם באמצע השבוע במסגרת שמינית גמר הגביע. אינטר התקשתה אבל ניצחה 1:2 את לאציו בדרך לניצחון 8 ברציפות.

"הדבר היחידי שאהבתי במשחק שלנו, היה הניצחון", טען המאמן קלאודיו ראניירי, "למעשה אנחנו לא יכולים לשחק גרוע מכך. לאציו גרמו לנו המון בעיות וניצחנו בזכות האופי שלנו ושני רגעי קסם של האלופים שלנו. אבל אנחנו צריכים לשחק טוב יותר אם אנחנו רוצים לתפוס את הקבוצות המובילות".

במילאן היו מרוצים יותר מה-0:3 על נובארה. "היה חשוב לנו לנצח במגרש לא פשוט ולהשיג את שלוש הנקודות. אנחנו שמחים שהשגנו את המטרה", אמר מאמן האלופה מסימיליאנו אלגרי, "אני עדיין חושב שאנחנו פייבוריטים ביחד עם יובנטוס לזכות בסקודטו, אם כי קשה לשכוח קבוצות שנמצאות בכושר טוב כמו אינטר, רומא ואודינזה".

לעומת זאת, בנאפולי מתחילים להשלים עם העובדה שהקבוצה לא תיאבק על התואר. "כנראה שלא נוכל לשחזר את העונה שעברה", אמר מאמן האזורי וולטר מצארי אחרי ה-1:1 המאכזב עם סיינה, "העונה קשה לנו להתמודד עם הלחץ. אבל אם אנחנו במקום השביעי מבחינת תקציב ושכר שחקנים, אז אי אפשר לצפות מאיתנו שנסיים מקום 1-2 כל שנה".