שתף קטע נבחר

ברצלונה וריאל מדריד ניצחו 1:4, שלושער למסי

ליגה ספרדית: הכוכב הארגנטיני מוטט את ההגנה של מלאגה, המוליכה הביסה את אתלטיק בילבאו והותירה את הפער בצמרת על חמש נקודות. צמד בפנדלים לכריסטיאנו רונאלדו. דודו אוואט ומאיורקה ניצחו 0:1 בחוץ את ראיו וייקאנו

ברצלונה דורסת, אבל ריאל מדריד שמרה על הפער. אחרי ה-1:2 על הבלאנקוס בקלאסיקו בגביע ביום רביעי שעבר, הביסה הערב (א') האלופה 1:4 את מלאגה במחזור הראשון בליגה הספרדית, שנדחה בגלל שביתת השחקנים בתחילת העונה. המוליכה לא חיכתה יותר מדי ובמשחק המאוחר של הערב הביסה באותה התוצאה את אתלטיק בילבאו.  

 

בארסה השיגה מול מלאגה את ניצחון החוץ הרביעי שלה העונה. ליונל מסי היה כרגיל הכוכב הגדול, כאשר הבקיע שלושה שערים מרהיבים. את הראשון הוא כבש בנגיחה בדקה ה-32 ואלכסיס סאנצ'ס עלה אחריו על לוח התוצאות כשקבע 0:2 בדקה ה-47.

 

רונאלדו חוגג עם מרסלו ואסטבן גראנרו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
רונאלדו חוגג עם מרסלו ואסטבן גראנרו(צילום: AFP)
 

מסי לא הסתפק בשער אחד ודאג להוסיף עוד שניים אופיינים לרפרטואר העשיר שלו. בדקה ה-50 הוא דהר דרך ההגנה של המארחים ובעט פנימה. בדקה ה-81 נותרו שחקניו של מנואל פלגריני חסרי אונים, כאשר היהלום הארגנטיני חלף בקלילות על פני שלושה מבינהם, היתל גם בשוער בן ארצו ווילי קבאז'רו וגילגל בקלילות פנימה.

 

תקצירי ליגת העל:

 

סולומון רונדון צימק (85) ובתוספת הזמן התקרב מסי לחמישי. הוא פרץ לבדו לתוך הרחבה, אבל בעט שטוח לידיו של קבאז'רו שיצא מולו.

 

אנדרס אינייסטה מול מלאגה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אנדרס אינייסטה מול מלאגה(צילום: AFP)
 

המוליכה ריאל מדריד הותירה את הפער בצמרת על חמש נקודות כאשר חזרה מפיגור 1:0 בבית מול אתלטיק בילבאו וניצחה 1:4. הבאסקים הוליכו בדקה ה-12 כאשר חאבי מרטינס הגביה מצד ימין, אלבארו ארבלואה לא סגר היטב בהגנה ופרננדו יורנטה כבש מקרוב.

 

מרסלו הישווה (24) כשבעט מקרוב פנימה אחרי שהחליף מסירות עם קארים בנזמה בהתקפה לה היה שותף גם כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי דאג למהפך כאשר כבש פעמיים מהנקודה הלבנה (46 ו-65). אוסקר דה מרקוס מבילבאו הורחק לאחר שהכשיל את מסוט אוזיל במהלך שגרם לפנדל השני.

 

כריסטיאנו רונאלדו נוגח מעל פרננדו אמורבייטה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
כריסטיאנו רונאלדו נוגח מעל פרננדו אמורבייטה(צילום: AFP)
 

חוסה קאייחון המשיך בכושר הטוב בו הוא נמצא לאחרונה כשהבקיע (85) את החמישי של הבלאנקוס מבישול של גונסאלו היגוואין. לפני כן היה הארגנטיני קרוב לכיבוש בעצמו, אבל בעט מקרוב לקורה.

 

אוסאסונה ו-ולנסיה סיימו בתיקו 1:1. בדקה ה-35 איבד שוער ולנסיה דייגו אלבס את הכדור ברחבה לחלוץ אוסאסונה, דיאן לקיץ'. הסרבי מעד ונפל על הדשא בעת שנתקל בשוער ואנשי המארחת טענו לבעיטת 11 מטרים, אבל השופט טשיירה ויטיינס הורה להמשיך.

 

שחקני ולנסיה לא מבינים מאיפה השיוויון הזה הגיע (צילום: AP) (צילום: AP)
שחקני ולנסיה לא מבינים מאיפה השיוויון הזה הגיע(צילום: AP)

 

בדקה ה-85 נכבש שער היתרון של ולנסיה. טינו קוסטה בעט מחוץ לרחבה, הכדור הגיע לראשו של רוברטו סולסאדו, שנגח פנימה את שערו ה-12 העונה ושיפר את סיכוייו להיכלל בסגל נבחרת ספרד ליורו 2012. סולדאדו לא חגג את השער, מכיוון ששיחק בעבר באוסאסונה.

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

לא ספג והשיג שלוש נקודות. דודו אוואט (צילום: gettyimages imagebank) (צילום: gettyimages imagebank)
לא ספג והשיג שלוש נקודות. דודו אוואט(צילום: gettyimages imagebank)

 

בתוספת הזמן הורחק קפטן ולנסיה, דויד אלבלדה, בגלל עבירה קשה שביצע על דויד טימור ומיד לאחר מכן כבשה אוסאסונה את שער השיוויון. לולו אורטיס,

שהחליף לפני כן את נקונם שנפצע, דחק מקרוב פנימה אחרי הדיפה לא טובה של אלבס.

 

מאיורקה, עם דודו אוואט שעמד 90 דקות בין הקורות, גברה 0:1 בחוץ על ראיו וייקאנו. בדקה ה-57 הגביה צ'ורי קסטרו כדור חופשי לרחבה והבלם איוואן ראמיס נגח פנימה. תומר חמד לא שותף.

 

הרביעית לבנטה הסתפקה בתיקו 0:0 ביתי עם האחרונה סראגוסה. האורחת טענה לפנדל בדקת הסיום בעקבות נגיעת יד של נביל אל זהאר, אבל השופט התעלם. ביום ב': ויאריאל - ספורטינג חיחון.

 


פורסם לראשונה 22/01/2012 15:18

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים