$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

1:2 ליונייטד על ארסנל. אברה: "הרוח ניצחה"

זה אמנם לא 2:8 אבל השדים האדומים עשו את שלהם ושמרו על מרחק סביר מהיריבה העירונית. וולבק כבש את שער הניצחון (81) לפני כן ולנסיה ו-ואן פרסי הבקיעו גם כן. פרגוסון: "היינו יכולים לכבוש הרבה יותר". יוסי בניון לא שיחק

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  22.01.12 - 18:03
מנצ'סטר יונייטד חוגגת עוד ניצחון (gettyimages)
מנצ'סטר יונייטד חוגגת עוד ניצחון (gettyimages)

לא כל יום פורים ולא כל יום כובשים שמינייה אבל כל יום באים לעבודה וזה מה שעשתה היום (ראשון) מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים הגיעו לאצטדיון האמירויות, גברו 1:2 על ארסנל שוחרת הנקמה והחזירו את הפער ממנצ'סטר סיטי ל-3 נקודות. לפני המשחק כולם דיברו על אותו 8:2 מהדהד שהתותחנים ספגו באולד טראפורד ועל הרצון שלהם לנקום אבל בסופו של דבר זה היה אלכס פרגוסון ששוב יצא עם ידו על העליונה, אם כי באופן הרבה פחות זוהר.

מול עיניו הבוחנות של המאמן הלאומי אלי גוטמן (שישב ממש ליד פאביו קאפלו ביציע), יונייטד היתה טובה יותר במרבית שלבי המשחק, בייחוד בשלהי המחצית הראשונה. בסופו של דבר זה היה אנטוניו ולנסיה שכבש לפני הירידה להפסקה אחרי בישול של ראיין גיגס. התותחנים לא ממש תקפו בחמת זעם על מנת להשוות אבל בסופו של דבר כן השוו בסיום התקפה מתפרצת יפה. רובין ואן פרסי ניצל את הצ'אנס על מנת לאחל מזל טוב לסבא שלו שחגג 91 בשעה טובה אבל אחרי עשר דקות סבא בטח התבאס כי דני וולבק סיים התקפה יפה של יונייטד עם שער הניצחון. לקראת הסיום ארסנל קצת התקרבה אבל זה לא הספיק.

יוסי בניון השקיף על המשחק מהספסל במשך 90 דקות, זאת למרות שתיירי הנרי לא היה בסגל בגלל פציעה. בצד השני, פרגוסון איבד את פיל ג'ונס בדקה ה-17 עם פציעה בברך שלפחות על פניה נראתה חמורה ומאוחר יותר גם נאני מתח שריר ויצא, מה שבטח לא הוסיף לו בריאות אבל כמו שיירה טובה, יונייטד ממשיכה לנסוע ולחכות למעידה של היריבה העירונית. לפי איך שזה נראה כעת, הסיטיסנז יצטרכו להימנע ממעידות כדי לשמור על הפסגה. ארסנל עדיין במקום החמישי וצריכה טלסקופ כדי לראות את המקום הראשון, אבל המאבק על כרטיס לאירופה פתוח גם פתוח.

"היו לנו מספר עצום של מצבים", אמר מאמן יונייטד אלכס פרגוסון בסיום, "איצטדיון האמירויות הוא תמיד מקום קשה לשחק בו כי ארסנל קבוצה נהדרת, אבל ליצור כל כך הרבה הזדמנויות ולכבוש רק פעמיים זה מעט מאכזב". הסקוטי גם התייחס לכך ששחקניו שמרו על פער 3 הנקודות בפסגה: "אמרנו זאת כבר לפני המשחק, לא לתת למנצ'סטר סיטי לברוח היה הדבר הכי חשוב".

המגן השמאלי פטריס אברה הוסיף: "אנחנו עדיין מאחורי סיטי אבל ממשיכים לנצח משחקים. יש לי ביטחון מלא בקבוצה. כשאנחנו משחקים עם הרוח של מנצ'סטר יונייטד קשה לנצח אותנו. זה מה שקרה היום".

גוטמן, אגב, נפגש אחרי המשחק עם מנג'ר ארסנל ארסן ונגר, ששיבח בפני המאמן הלאומי את רצינותו ומקצועיותו. לאחר מכן הוא קיים פגישה עם טל בן חיים ויוסי בניון. אמש צפה גוטמן במשחק בין קרדיף, קבוצתו של דקל קינן, לבין פורטסמות' של בן חיים.

מהלך המשחק
המאורע הראשון הראוי לציון הגיע בדקה ה-15 כאשר פיל ג'ונס נפל ללא פגיעה במרכז המגרש, ככל הנראה בשל פציעה בברך. אלכס פרגוסון, שחסר גם כך את ריו פרדיננד ונמניה וידיץ', הכניס את רפאל דה סילבה במקומו. למרות הפציעה, יונייטד החלה ללחוץ ובדקה ה-23 גיגס נכנס לרחבה אבל במקום כדור רוחב ניסה לבעוט מזווית קשה ושצ'סני קלט. שתי דקות לאחר מכן זה היה רוזיצקי שהגיע ראשון לכדור חוזר והיה יכול לכבוש אבל הבעיטה שלו נהדפה.

דקה לאחר מכן צ'מברליין הגיע למצב דומה והצליח למצוא את ווקוט בכדור רוחב אבל הקשר ירה בכדור ראשון החוצה. משם והלאה האורחת לקחה יוזמה והחלה לשבת על השער של שצ'סני. בדקה ה-35 זה היה נאני שסיים התקפה יפה עם בעיטה מ-6 מטרים אבל השוער הדף. שתי דקות לאחר מכן גיגס מצא את רוני בתוך הרחבה והחלוץ הסתובב וספק הופל על ידי סונג אבל השריקה לא באה.

בדקה ה-46, ממש לפני שתוספת הזמן הסתיימה, הלחץ של השדים הניב שער יתרון. גיגס קיבל את הכדור מנאני באגף שמאל והגביה כדור שעבר את כל ההגנה וגם את שצ'סני שיצא וחזר והגיע לאנטוניו ולנסיה שנגח מקרוב פנימה - 0:1 למנצ'סטר יונייטד. גם בתחילת המחצית השניה יונייטד שלטה אבל התותחנים הבליחו בדקה ה-55 עם התקפה יפה שהסתיימה בבעיטה של רמזי מתוך הרחבה אל מעל לשער.

בדקה ה-63 יונייטד יצאה למתפרצת ונאני הגיע לעימות ישיר מול שצ'סני. הפורטוגלי גלגל יפה אבל מרטסאקר רדף אחרי הכדור והצליח להרחיק אותו חצי שניה לפני שהוא נכנס. בדקה ה-71 השוויון הגיע. ארסנל יצאה למתפרצת בתומה צ'מברליין הכניס כדור לרחבה ורובין ואן פרסי הסתובב וירה בלי לעצור לפינה של לינדגארד - 1:1 ההולנדי חשף חולצה עם הכיתוב 'מזל טוב סבא' - אכן מזל טוב. בדקה ה-76 נאני סימן לספסל שנתפס לו שריר ברגל ימין ודידה החוצה. פול סקולס נכנס במקומו.

השוויון החזיק מעמד עד לדקה ה-81. אנטוניו ולנסיה נכנס לרחבה מצד ימין והחליף מסירות עם פארק לפני שהסיט כדור רוחב לכיוונו של דני וולבק. לאנגלי נשאר רק לשגר לרשת משישה מטרים - 1:2 ליונייטד.

ארסנל: וויצ'ך שצ'סני; פר מרטסאקר, יוהאן דג'ורו (ניקו ינאריס 46), לורן קוסיילני, תומאס ורמאלן; תומאס רוסיצקי, ארון רמזי, תיאו וולקוט, אלכסנדר סונג, אלכס צ'מברליין (אנדריי ארשאבין 74); רובין ואן פרסי.
מנצ'סטר יונייטד: אנדרס לינדגארד; פטריס אברה, ג'וני אבנס, פיל ג'ונס (רפאל דה סילבה 17, פארק ג'י סונג 76), כריס סמולינג; אנטוניו ולנסיה, מייקל קאריק, ראיין גיגס, לואיס נאני (פול סקולס 76); וויין רוני, דני וולבק.