$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יחזקאל: גלבאן יעניש אותנו אם ניתן לו חופש

דריכות בראשל"צ לפני המשחק מול בני יהודה. אוהד כהן יערוך מבחן כשירות שבסופו יקבע אם ישחק. לוקמן נחת

זיו אברג'יל  22.01.12 - 13:12
חייב ניצחון. ניסן יחזקאל (ניר בוקסנבאום)
חייב ניצחון. ניסן יחזקאל (ניר בוקסנבאום)

אחרי הניצחונות של בית"ר ירושלים והפועל באר שבע, בהפועל ראשון לציון יודעים שהם חייבים לנצח הערב (ראשון) את בני יהודה כדי לשמור על מרחק סביר מהקו האדום. נכון לעכשיו, הקבוצה של ניסן יחזקאל רחוקה 6 נקודות מב"ש, שמדורגת מעל לקו במקום ה-13 בזכות ה-0:2 שלה אמש על הפועל חיפה.

 

"הניצחונות של באר שבע ובית"ר סיבכו אותנו בתחתית", אמר שחקן בראשל"צ, "אנחנו חייבים לבוא לבלומפילד ולהשיג ניצחון. כל תוצאה אחרת לא תעזור לנו". הקפטן אוהד כהן, שלא שיחק בשבוע שעבר מול הפועל פ"ת, צפוי להחמיץ גם את המשחק הקרוב. כהן ערך אתמול אימון קל, אך נראה כי יחזקאל יעדיף לא לסכנו. לעומתו, דור הלוי התגבר על הפציעה ואמור לחזור להרכב.

יחזקאל הזהיר את שחקניו מגלבאן: "אם תתנו לפדרו חופש אז אנחנו נסבול. בני יהודה מפתיעה עם הכדורים הארוכים שמגיעים לחלוצים". המאמן ביקש הבוקר מהשוער אוהד כהן לעשות מאמץ ולשחק. כהן יערוך מבחן כשירות לפני המשחק, אז ייקבע האם ישחק. מחר הקבוצה תצא למחנה אימון בן 3 ימים באילת. שם תקיים שני משחקי מבחן מול קבוצות מצמרת הליגה השניה ברוסיה.

בתוך כך, הבלם הסלובקי מיכאל האנק, שנחת למבחנים בקבוצה, שוחרר. האנק נכשל בבדיקות הרפואיות שנערכו לו ביום חמישי כאשר התגלתה בעיה בברכו. במועדון לא אהבו את העובדה שהוא לא הסכים להתאמן עד אשר יחתום על חוזהו ובנוסף לתוצאות הבדיקה השליליות, בחרו שלא לצרפו ולהימנע מסיכון מיותר. במועדון עוד שקלו על בדיקת MRI, אך לבסוף ויתרו על הרעיון.

לעומת זאת, מי שצפוי להצטרף עוד היום, הוא הקשר אימורו לוקמן, שנחת אמש בישראל. לוקמן כבר סיכם את תנאיו הכספיים בקבוצה כפי שפורסם לראשונה כאן באתר. אם לא יהיו בעיות מיוחדות הוא אמור לחתום על החוזה. בראשל"צ עדיין מאמינים שליאור ז'אן יעזוב את הפועל חיפה ויצטרף לקבוצה, זאת על אף שהערב השלים 90 דקות במדי הפועל חיפה.

הרכב משוער: אוהד כהן (אבירן דלל); גיא אבנד, גל ספיר, דור הלוי (אלביס מסיץ'), עמירן שקלים; איתי אלקסלסי, גיא משפתי, ליאור ברטקובסקי, אסי בלדוט; דייויד גומז, גיורגי אובסינקוב.