$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הבונדסליגה חוזרת. שווייני: התרגשות גדולה

קשר באיירן ישוב מפציעה אחרי חודשיים וחצי ויפגוש את מנשנגלדבאך: קבוצה חזקה שלא תלויה רק במרקו רוייס

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  20.01.12 - 13:29
כך זה נגמר בפעם האחרונה, גלדבאך ניצחה 0:1 במינכן (gettyimages)
כך זה נגמר בפעם האחרונה, גלדבאך ניצחה 0:1 במינכן (gettyimages)

אחרי חודש של פגרה, הבונדסליגה סוף סוף חוזרת ואיזה משחק מצפה לנו הערב - המוליכה באיירן מינכן מתארחת אצל מארקו רוייס ומנשנגלדבך בבורוסיה פארק. "יש התרגשות גדולה להתחיל מחדש", אמר בסטיאן שווינשטייגר שחוזר מפציעה בעצם הבריח אחרי חודשיים וחצי.

  • כל התוצאות, החדשות, לוח המשחקים והטבלה בדף הליגה הגרמנית
  • "לגלדבך יש מספר שחקנים איכותיים כמו חואן אראנגו ומייק האנקה ולא רק רוייס", הוסיף שווינשטייגר, "אבל אנחנו קבוצה יותר איכותית ונרצה לסיים כאן את העבודה שלא הצלחנו לעשות בעונה שעברה". פרנק ריברי (באיירן) ודאנטה (גלאדבך) ייעדרו מהמפגש.

    מי שיעמוד במרכז העיניינים הוא מרקו רוייס שבפגרה הודיע כי יעבור בקיץ לדורטמונד. "אני מקווה שמרקו לא ינסה להוכיח משהו לבאיירן", אמר עליו המנהל הספורטיבי של גלדבך מקס אברל, "לא ברור איך האוהדים יקבלו אותו".

    יופ היינקס החמיא לגלדבאך שמשחזרת את ימי העבר שלה משנות ה-70: "בורוסיה הציגה כדורגל יוצא מהכלל. אני שמח שהם הצליחו להתעורר מהשינה העמוקה שלהם. להגיע לגלדבך זה תמיד מיוחד. זה משחק עם מסורת".