$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יאנג בויז למכבי ת"א: 500 אלף ד' על קונאטה

אם יסכימו להצעה, הצהובים יקבלו 20% ממכירתו העתידית של החלוץ. יצחקי בלט בערב הקריוקי

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  19.01.12 - 23:00
יחבור למאיוקה ביאנג בויז? קונאטה (אלן שיבר)
יחבור למאיוקה ביאנג בויז? קונאטה (אלן שיבר)

מכבי ת"א קיבלה הערב (חמישי) הצעה מפתה מאוד מיאנג בויז ברן. הקבוצה השוויצרית העלתה את הצעתה על מוסא קונטאה ומוכנה לשלם על הסנגלי חצי מיליון דולרים. הצהובים יקבלו גם 20 אחוזים ממכירה עתידית. בסביבתו של השחקן, שנחת אחר הצהריים מחופשת במולדתו, אמרו היום: "לא משנה מה תהיה ההחלטה הסופית על עתידו, הוא ימשיך לתת הכל כרגיל. עובדה שהגיע בזמן כפי שהתבקש ולא איחר".

המון לחץ סביב המערכת והרבה כותרות שליליות שיצאו ממכבי תל אביב מאז תחילת העונה אולי יצרו אווירה לא נעימה. אך אמש, השחקנים הצהובים החליטו לספק כותרות קצת יותר משמחות לשם שינוי, כשארגנו ערב גיבוש שכלל שירת קריוקי, ארוחה דשנה והרבה מצב רוח טוב.

כפי שפורסם כאן באתר, שחקני מכבי ת"א החליטו שעליהם לשפר את הלך הרוחות במועדון, ושלשם כך הם צריכים פעילות חברתית שתכלול את כולם. מאחר והשחקנים נהנו היום מיום חופש, הםניצלו את ההזדמנות להרים את הכפפה ודאגו לערב גיבוש במסעדה ששייכת לאח של אלירן עטר.

17 שחקנים ועוד מספר נציגים מהצוות הרפואי הגיעו למקום המפגש, ולאחר שסעדו ארוחה דשנה, עברו לזמרה. שלא במפתיע, קפטן הקבוצה ברק יצחקי נבחר בפה אחד למצטיין, ואף זכה לעקיצות: "בטח היית אצל אייל גולן", "הוא העביר לך שיעורים פרטיים?", ועוד. שחקן בקבוצה אמר לאתר ערוץ הספורט: "מבחינתנו השחקנים היה ערב מדהים. זו ההזדמנות עבורנו לבלות ביחד, בלי לחץ, ואנחנו מקווים שיצא לנו לעשות זאת לעיתים קרובות".

כאמור, היום נהתה הקבוצה מיום חופשי ומחר יחזרו השחקנים להתאמן לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום שני. מושקיו לוגסי שסובל מחבלה ברגלו עדיין נמצא בספק,  ולצדו של גל אלברמן בקישור האחורי עשוי לפתוח רפי דהאן, ששיחק מחצית אחת במחזור הקודם וזכה למחמאות. במכבי מאמינים שמוסא קונטה יצטרף מחר לאימונים וביטלו את הטענות כאילו החלוץ ייאחר לשוב מתוך כוונה להתחכם או לאותת על אי שביעות רצון.