שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: שלושה שחקני נוער סיכמו ל-5 שנים

החלוץ דור כוכב, הקשר בר אביטן והבלם אמיר נסראלדין יוחתמו על חוזים ארוכי טווח. דייויד גומז הוצע לקבוצה, אלישע לוי סירב בנימוס

בעקבות הכישלון עם חלק משחקני החיזוק העונה, יש החלטה אסטרטגית במכבי חיפה לקדם שחקנים ממחלקת הנוער באופן מאסיבי. שובל גוזלן ורועי עטר כבר קיבלו דקות ראשונות בליגה העל מול עירוני רמה"ש (0:0). בנוסף ערן רוזנבאום וגבריאל גרינר מתאמנים בבוגרים.

 

עוד ב-ynet ספורט

 

היום (ה') סיכם מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר ציז'יק, עם שלושה שחקנים צעירים בגילאי 19 על חוזים לחמש עונות באמצעות סוכנם, ירון גלעדי. מדובר בחלוץ דור כוכב (מתאמן אף הוא בבוגרים), הקשר בר אביטן והבלם אמיר נסראלדין, המשתייכים גם לסגל נבחרת הנוער של ישראל.

 

רועי עטר. קיבל דקות ראשונות ב-0:0 מול רמה"ש (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
רועי עטר. קיבל דקות ראשונות ב-0:0 מול רמה"ש(צילום: ראובן כהן)

 

חלוץ הפועל ראשון לציון, דיוויד גומז הוצע למכבי חיפה אבל המאמן אלישע לוי לא מעוניין לצרפו. לוי טוען כי גומז מעניין אותו,

אך הוא מחפש חלוץ מטרה בעל משחק ראש טוב ויכולת סיום ברחבת ה-16.

 

חיפה מנהלת מו"מ עם החלוץ הפולני, פאבל ברוזאק והחלוץ מפינלנד, בראט סאדיק, שעונים על דרישות לוי. זאת לאחר שכבר צירפה את הבלם/קשר אדין צוצאליץ', שיערוך הופעת בכורה מול מכבי ת"א. גם חן עזרא מנתניה נמצא ברשימת החיזוק של הקבוצה, אבל טרם בוצעה פנייה לנתניה בעניין.

 

החלוץ ויאם עמאשה יקבל בתחילת השבוע תוכנית עבודה מיוחדת לשיקום מהפציעה בשרירי הבטן. הקשר אייל גולסה המחלים מפציעה צפוי לשוב מחר לאימונים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלישע לוי
צילום: מור שאולי
מומלצים