$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לנגפורד: "זה הזמן לבנות לעצמי שם ביבשת ולזכות במשהו גדול''

בשבועות הראשונים בארץ הוא ספג אש מכל כיוון ("היה קצת לחץ בהתחלה''), אך עד מהרה הוא הפך לבאנקר אצל דייויד בלאט (''חושב שהרווחתי את האמון שלו") רגע לפני פתיחת הטופ 16, הגארד חולם ומקווה לעתיד בתל אביב. צפו בכתבה

רועי גלדסטון  19.01.12 - 17:00

זמן רב ערך המשא ומתן בין מכבי תל אביב לקית' לנגפורד. דייויד בלאט רצה מאוד לראות את הגארד לובש צהוב, וקיבל את מבוקשו, אך בשבועות הראשונים לא הכל הלך חלק ברומן. הגארד ספג לא מעט ביקורת על יכולתו החלשה עד כדי כך שעלו קולות שקראו לסגנית אלופת אירופה לחתוך אותו מהסגל. האמריקאי ספג וספג, והגיב על המגרש. עד מהרה הפך לנגפורד לבאנקר של הצהובים ובתקופה האחרונה אפילו שמו של ג'ורדן פארמר כבר לא נשמע בהיכל נוקיה.

הערב (חמישי, 19:45, שידור ישיר באתר) יוביל לנגפורד את מכבי תל אביב במשחקה מול ז'לגיריס קובנה בליטא בפתיחת הטופ 16 של היורוליג. רגע לפני, התפנה השחקן לדבר על התקופה הלא קלה בתחילת דרכו בישראל, על החזרה לכושר והרצון להשיג דבר גדול באירופה וכן על הרצון להישאר עוד זמן רב בתל אביב.

"היה קצת לחץ בהתחלה, הרבה אנשים ניסו לומר שאני לא בכושר ודברים מהסוג הזה אבל זה לא היה המקרה, פשוט לא שיחקתי כדורסל הרבה זמן", סיפר לנגפורד על תקופת ההתאקלמות. "המזל שלי הוא שאני לא יכול לקרוא או להבין עברית, כך שהרבה דברים שנאמרו לא ידעתי עליהם".

"תמיד היתה לי את היכולת לרוץ, העניין היה להחזיר לעצמי את יכולת ההתמצאות ואת הבטחון שלי אחרי שלא שיחקתי זמן רב", התייחס הגארד לחזרה לכושר וסיפר על התחושות לקראת הטופ 16: "זו הפעם השנייה שלי בטופ 16, אך אני מבין עכיו שזה שונה מאשר להגיע לשלב הזה עם חימקי. כאן רוצים לנצח ולעבור לשלב הבא. אני בנקודת זמן בקריירה שבה אני רוצה להיות יותר מעוד קלעי בקבוצת יורוליג. זה הזמן לבנות את השם שלי ולנסות לזכות במשהו גדול".

"יש לי יכולות שמאפשרות לי לגרום לדברים לקרות במגרש, לכן אני חושב שהרווחתי את האמון של החברים שלי בקבוצה ושל המאמן", אמר ולאחר מכן שלח רמז עבה לעבר חברי ההנהלה, "אני ואשתי אוהבים את החיים בתל אביב, יהיה נהדר אם אשאר כאן".

שחקן אחר שעסוק בתקופה האחרונה בתהליך התאקלמות הוא דמונד מאלט, שהגיע לצהובים משרלרואה אחרי שלב הבתים הראשון ביורוליג. הגארד דיבר גם כן לפני המפגש עם קובנה בפתיחת הטופ 16, וסיפר על מזג האוויר בליטא שעמד בלילה על מינוס 3 מעלות. "קר מאוד בחוץ, לא קל להסתובב, אז כמובן שהייתי מעדיף להיות בת"א, נעשה את המשחק ונחזור", אמר.
 
על הרצון להצליח בטופ 16 אמר מאלט: "השחקנים שלנו מקצועניים וההצלחה בעבר ממשיכה. כל הוותיקים יודעים מה עומד לקרות וזה חשוב. הטופ 16 הוא של קבוצות גדולות מן הסתם וכולם ממוקדים במטרה. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות מנטאלית ופיזית. אנחנו מאמינים בפילוסופיה של דייויד בלאט כי היא עובדת".