שתף קטע נבחר

מחוייבות אישית בק"ש: הגעה למשחקי ליגת העל

הנהלת מוליכת ליגת העל הגיעה להסכם עם מכללת תל חי, לפיה שעות הפר"ח ייחשבו בהגיעם למשחקים. בעיית נעדרים לרן בן שמעון: נג'בו וגזל פצועים, גרזיסיץ מוצהב

הקישור האחורי של עירוני קרית-שמונה גורם ללא מעט כאבי ראש עבור מאמן הקבוצה, רן בן-שמעון, לקראת משחק הבית מול עירוני רמת השרון (שבת, 17:40, ספורט 1).

 

עוד ב-ynet ספורט:

  • בית"ר פתחה במלחמה נגד ההתאחדות לכדורגל
  • מיאמי ושיקגו הוכיחו שאפשר גם בלי ווייד ורוז
  • נאדאל, פדרר, ווזניאקי וקלייסטרס טיילו
  • וכמה שווה לגינאה שער באליפות אפריקה?

     

    וויליאם נג'בו הפצוע ימשיך להיעדר ובקבוצה מקווים שישוב לסגל בשבוע הבא. הקשר רביד גזל ייעדר לאחר שנפצע במשחק מול סכנין, גזל סובל מקרע בשריר האחורי ועשוי לחזור רק בשבוע הבא.

     

    אוהדי קריית שמונה. בקרוב תראו יותר מהם ביציעים (צילום: חגי אהרון) (צילום: חגי אהרון)
    אוהדי קריית שמונה. בקרוב תראו יותר מהם ביציעים(צילום: חגי אהרון)

     

    אם לא די בכך, גם הבאנקר של הקבוצה, בראיין גרזיסיץ, הנחשב לאחד השחקנים המצטיינים העונה, ייעדר בשבת עקב צבירת 5 כרטיסים צהובים. מי שצפויים לאייש את הקישור האחורי הם עדי אלישע ובני בן-זקן כשגם דויד סולארי צפוי לפתוח בקישור ההתקפי.

     

    בקבוצה הצפונית הוחלט להגביר את המעורבות הקהילתית בעיר וסביבתה. הקבוצה הגיעה להסכמה עם מכללת תל חי לפיה סטודנטים יוכלו להעביר

     את שעות הפר"ח שלהם יחד עם התלמידים, בהגעה למשחקים של המועדון. על פי הסיכום בין הצדדים, הסטודנטים והילדים ייכנסו בחינם למשחקים ושעות הפעילות והנוכחות באצטדיון הכדורגל יחשבו כשעות חניכה העומדות בדרישת קבלת מלגת הפר"ח.

     

    בקבוצה מקווים שלמרות הקור הצפוי בשבת ושידור המשחק, קהל רב יגיע לדחוף את הקבוצה, בהנהלה מציינים שקיימת היענות לרכישת כרטיסים בעקבות המבצע של הנהלת הקבוצה: 10 שקלים לכל היציעים.


  •  

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    איזי שרצקי
    צילום: עוז מועלם
    מומלצים