שתף קטע נבחר

גביש: "אנחנו נאיביים, בגלל זה אנו בתחתית"

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע בעקבות ההדחה מגביע הטוטו, לאחר שקריית שמונה הבקיעה את שער הניצחון דקה לסיום ההארכה. במועדון מעוניינים בשחקן מכבי ת"א, אלי זיזוב

האכזבה בחדר ההלבשה של הפועל באר שבע לאחר ההדחה האכזרית מגביע הטוטו בדקה ה-119 הייתה גדולה מאוד. שחקני באר שבע הגיעו למשחק בידיעה שעירוני קריית שמונה היא קבוצה חזקה בהרבה יותר. למרות זאת, ככל שנקפו הדקות הוכיחו השחקנים של גיא לוי, גם לעצמם, כי אפשר להעפיל לגמר הגביע והשער שספגו דקה לסיום פשוט הוציא את התסכול הגדול החוצה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

"נתנו 118 דקות של השקעה ומחויבות", אמר אביתר אילוז בסיום. "חוסר ריכוז בשתי הדקות האחרונות והפסדנו את המשחק. זו לא הייתה עייפות, קפאנו בדקה של השער וקיבלנו בראש. התמודדנו יפה מול הקבוצה הטובה בליגה, לא נפלנו מקריית שמונה". עודד גביש אמר לשחקנים: "אנחנו נאיביים, בגלל זה אנו בתחתית. אם לא נתעורר, לא יהיה טוב".

 

אחמד עבאד חוגג את שער הניצחון של קריית שמונה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אחמד עבאד חוגג את שער הניצחון של קריית שמונה(צילום: ראובן שוורץ)
 

בקבוצה היו גם שניסו להסתכל על חצי הכוס המלאה. "אין הפסד יותר אכזרי מזה", אמר גורם במועדון. "זה אכזרי יותר מלהפסיד בפנדלים, אבל מלמד אותנו שאנחנו לא נמצאים במקום בו אנחנו אמורים להיות. שינוי בודקים לאורך זמן ואני חושב שהיום אפשר לומר שהשינוי בעמדת המאמן הצליח, למרות שהמטרה האמיתית שלנו היא להישאר בליגה ואת זה עדיין לא השגנו".

 

הקשר המונטנגרי רדיבויה גולובוביץ' המריא הבוקר חזרה לארצו. הקשר, שכבר סיכם את כל תנאיו בקבוצה ואמור היה לחתום בה לאחר הבדיקות הרפואיות, קיבל הודעה כי הבדיקות לא עברו בהצלחה והחליט לחזור לארצו. בקבוצה ינסו להנחית את גלובוביץ' שוב כדי שישלים את הבדיקות, אבל נכון לרגע זה לא ברור אם זה יקרה.

 

בתוך כך, הפועל ב"ש מעוניינית בקשרה של מכבי תל אביב אלי זיזוב, ומקווה לפתוח במו"מ עם השחקן כבר בימים הקרובים על מנת לצרף אותו בחלון ההעברות הנוכחי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עודד גביש
צילום: רועי עידן
מומלצים