$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גיים כץ הגיע להיבחן, פאצ'לקה לברטיסלבה?

מאמן חדש, בלם חדש? שחקן נבחרת שוויץ הצעירה נחת בישראל: "מכיר את הקבוצה מאירופה, יש לי משפחה יהודיה"

מוטי פשכצקי ועידן חגי  11.01.12 - 15:13

גיום כץ, בלם נבחרת שווייץ הצעירה, הגיע הערב (רביעי) להתרשמות בת מספר ימים בהפועל תל אביב ובשדה התעופה קיבלו אותו אנשי הקבוצה. "אני מכיר את הפועל ת"א בעיקר מאירופה ואני זוכר במיוחד את המשחק שלה מול ליון", סיפר כץ. "אחת הסיבות שהגעתי זה כי אני ממשפחה יהודיה. אני מאמין שיהיה בסדר".

  • חדשות, תקצירים, סגלים, טבלה ולוח המשחקים בעמוד ליגת העל >
  • בנוסף, הסקאוט יעקב הילל צפה בארתור, הקשר שעל מועמדותו כבר פורסם כאן באתר, והמליץ לבעלים בחום על החתמתו לאחר שראה במו עיניו את השחקן בן ה-27 מקשית כדור מסובב נפלא לחיבורים של בראגה בהפסד 2:1 של ביירה מאר. כדי לצרפו ייאלצו האדומים להיפרד מ-200 אלף יורו כפיצוי ו-100 אלף יורו כשכר. מי שצפוי לעזוב בקרוב הוא מריו פצ'אלקה, שמבוקש אצל סלובן ברטיסלבה הסלובקית: "אני רוצה לשחק כדורגל ולא לגמור פה את הקריירה. תמורת פיצוי כספי אעזוב". אם המעבר הזה אכן יתבצע, הפועל לא תצטרך להקפיאו כדי לפנות מקום לזר.

    משה סיני, שכבר סיכם את תנאיו, הודיע לבסוף לאלי טביב על סירובו. לפני כן, הבעלים הבהיר כי מחאת חלק מהאוהדים נגד סיני לא מפריעה לו, ולעולם אוהדים לא הכתיבו לו מה לעשות. "אני יודע שמדובר בקומץ שלא אוהב אותי, לכן אבחר את מי שאני רוצה ולא את מי שהאוהדים רוצים", אמר הבעלים למקורביו.

    "עצוב לי וכואב לי באופן אישי שקשטן פוטר. זו אבידה גדולה מבחינתי ואני חושב שגם בשביל השחקנים האחרים והמועדון. היה לי הכבוד והחוויה להתאמן תחתיו. הוא נתן לי קרדיט והאמין בי גם בתקופה הפחות טובה, אבל אני מאמין שגם אצל המאמן הבא אם אמשיך להשקיע אקבל את הקרדיט", אמר הבוקר (רביעי) אלרואי כהן לאתר ערוץ הספורט. 

    אלרואי כהן, שלא הצליח להבקיע במחזורים האחרונים, התכבד בשער בניצחון על מכבי פ"ת 1:3 בחצי גמר גביע הטוטו: "לא היה אצלי שום לחץ. במשחקים שלא שיחקנו טוב גם אני לא באתי לידי ביטוי".

    "אני מאמין שעדיין אפשר לקחת אליפות, אנחנו צריכים לחזור לניצחונות", הוסיף אלרואי כהן. "יש לנו מספיק שחקנים טובים כדי להמשיך לצבור ניצחונות ברציפות. אל תשכחו שלנו יש עוד שני משחקים נגד קרית שמונה ואשדוד וגם להם יש משחקים ביניהן. שתיהן לא ינצחו עכשיו 17 משחקים ברציפות, הכל פתוח".

    לקראת הפועל חיפה יחזרו רוב הפצועים. אפולה אדל, שהוחלף בגביע הטוטו, נבדק והתברר שהוא סובל ממכה יבשה אחרי שדרכו עם פקקי הנעל על כף רגלו. אביחי ידין החלים מהכאבים בקרסול, וואליד באדיר שהוחלף על ידי מרקו שולר בעקבות רגישות בשריר האחורי יהיה כשיר, כמו גם נוסא איגייבור. אגב, שולר זכה למחמאות על משחקו. השחקן טען כי הוא עדיין לא בכושר וביקש לא לפתוח במשחק ביום שני, אך בצוות המקצועי טענו כי הוא נראה טוב באימונים וההחלטה לגביו תתקבל אחרי האימון בשבת.

    לקראת המשחק אמר כהן: "הולך להיות משחק קשה מאוד. זאת קבוצה שהשתפרה מאוד בזמן האחרון, במיוחד בבית שלהם והם יבואו עם הרבה בטחון. לכל מגרש אנחנו באים לנצח. אני חושב שהולך להיות לא פשוט".