$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אלי זיזוב ממכבי תל אביב בדרך לבאר שבע

גיא לוי מנסה לצרף את הקשר, לאחר שהצהובים כבר אישרו לנהל איתו מו"מ. אילוז: "לא נפלנו מקרית שמונה"

זיו אברג'יל  11.01.12 - 09:06

הפועל באר שבע פנתה למכבי תל אביב וקיבלה אישור לנהל משא ומתן עם אלי זיזוב, במטרה לצרף את הקשר הצעיר כבר במהלך חלון ההעברות הנוכחי. גיא לוי מעריך מאוד את יכולותיו של השחקן, ובבירת הנגב יעדיפו להביא ישראלי למרכז השדה כדי לפנות מקום לזר נוסף.

בעקבות ההפסד הדרמטי לקרית שמונה בחצי גמר גביע הטוטו (2:1 משער בדקה ה-119 של אחמד עבד), אמר הקפטן אביתר אילוז לאתר ערוץ הספורט: "נתנו 118 דקות של השקעה ומחויבות, אבל חוסר ריכוז בשתי הדקות האחרונות והפסדנו את המשחק. אני לא חושב שזה היה עייפות, קפאנו בדקה של הגול וקיבלנו בראש. התמודדנו יפה מול הקבוצה הטובה בליגה. לא נפלנו מקרית שמונה, אני רק מקווה שנמשיך בדרך שלנו".

"עד כמה 120 הדקות ישפיעו עלינו? נראה בשבת מול מכבי ת"א", הוסיף אילוז. "הליגה היא הלחם שלנו, נצטרך להילחם בכל משחק כדי להישאר העונה בליגה. מצפה לנו סדרה של משחקים קשים מול מכבי תל אביב ושתי החיפאיות".

עודד גביש אמר בסיום בזעם לחבריו בחדר ההלבשה: "אנחנו נאיביים, בגלל זה אנחנו בתחתית. אם לא נתעורר, לא יהיה טוב". בקבוצה הוסיפו: "לא נפלנו מקרית שמונה ואפילו שיחקנו טוב מהם בחלקים נרחבים מהמשחק. אין ספק שאנחנו מאוכזבים בסיום כי היינו צריכים להחזיק שתי דקות ובפנדלים הכל יכול לקרות. אבל הראש שלנו בליגה, גביע הטוטו היה בונוס מבחינתנו. אם נמשיך ביכולת הזו, אז יש סיבה לאופטימיות. מה שעוד מעודד זה שהיו חסרים לנו שחקנים משמעותיים והצעירים שהחליפו אותם כמו שמעון לוגסי, גל דהאן ולוטם זינו הראו שיש על מי לסמוך".

הקשר המונטנגרי רדיבויה גולובוביץ', שלא שיחק מול קרית שמונה בעקבות אי סדרים שהתגלו בבדיקות הרפואיות שערך, עלה הבוקר על טיסה חזרה לארצו. בבאר שבע קיוו כי השחקן יישאר בישראל עד יום ראשון כדי להשלים את הבדיקות החוזרות ובמטרה להחתימו. כעת, ינסו בקבוצה להנחית את השחקן שוב בימים הקרובים כדי להשלים את הבדיקות.

בבאר שבע מודאגים ממכת הפציעות הנוכחית. בנוסף למוטי מלכה ודובב גבאי, שלא שותפו ולא ישחקו מול מכבי תל אביב בשבת. אופיר דוידזאדה ואיבן גארידו, שהוחלפו מול קרית שמונה בשל מתיחות, נמצאים בספק לשבת. במועדון מאמינים כי לפחות דוידזאדה יהיה כשיר בשבת. אבי יחיאל, שלא שותף בגביע הטוטו, ינסה לחזור בהדרגה לאימונים כדי שיהיה בסגל בשבת.