$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בן שמעון: "עכשיו אני פשוט נהנה מהרגע"

מאמן ק"ש אחרי הנצחון 1:2 על ב"ש והעלייה לגמר גביע הטוטו: "מגיע שאפו ענק לכל השחקנים. דויד סולארי מצויין ועוד יוסיף לנו המון. גיא לוי: "השקענו המון מאמץ והודחנו, נתאושש ממה שקרה היום". גארידו ודויזאדה נפצעו

זיו אברג'יל  10.01.12 - 21:04

סיום דרמטי מזה לא היה יכול להיות עבור חצי גמר גביע הטוטו בין קריית שמונה והפועל באר שבע. השחקנים של רן בן שמעון המשיכו את העונה המופלאה שלהם ובדקה ה-119 אחמד עאבד הבקיע את ה-1:2 ושלח אותם לגמר, שם ינסו להגן על התואר בו זכו בשנה שעברה. גיא לוי מצידו, טעם שער מכריע בדקות האחרונות מהצד הלא נכון, לאחר שביום שבת חילץ נקודה מהפועל תל אביב בזכות שער של עידו אקסברד בתוספת הזמן. 

רן בן שמעון סיכם עוד ניצחון של קבוצתו העונה: "יש לנו שחקנים מצויינים ומגיע להם שאפו גדול. דויד סולארי שחקן יוצא מן הכלל, הוא עוד יראה עוד הרבה מאוד יכולות והוא עוזר לנו מאוד".

"אנחנו צריכים לדאוג שנמשיך להיות טובים בליגה, היום ראו קבוצה חזקה וזה מה שחשוב", המשיך מאמן מוליכת הטבלה, "אבל צריך לדעת להינות מהרגע. כגרע עלינו לגמר גביע הטוטו ויש לנו מספיק זמן לחשוב על הליגה. באשר לפצועים שלנו, אני מאמין שבדש ואנג'ובו יחזרו תוך שבועיים". 

"החצי הראשון שלנו היה גרוע אבל שיחקנו טוב בחצי השני ובהארכה", סיכם גיא לוי המאוכזב, "השקענו המון מאמץ והודחנו. עכשיו נצטרך לראות איך אנחנו מתארגנים, נתאושש ממה שקרה היום כי זה לא קל להפסיד אחרי 120 דקות".

צפו בבן שמעון לאחר המשחק >>>

"היינו צריכים להבקיע וחבל שלא עשינו זאת", המשיך המאמן, "וכל הכבוד לקריית שמונה עם עוברים שנה מדהימה במבחינתם. בכל אופן, אנחנו עשינו את שלנו בצורה מכובדת ויפה".

מעבר לכך, בבאר שבע מודאגים ממספר שחקנים שסובלים מפציעות ונמצאים בספק למשחק בשבת מול מכבי תל אביב: איבן גארידו (מתיחה מתמשכת בירך האחורי) ואופיר דוידזאדה (מתיחה במפשעה) הצטרפו למוטי מלכה ודובב גבאי שלא שותפו היום ולא ישותפו גם בשבת. עם זאת, אבי יחיאל עשוי להחלים עד למפגש מול הצהובים.

בבאר שבע עדיין מעוניינים ברדיבויה גולובוביץ', על אף שלא עבר את הבדיקות הרפואיות. במועדון מתכוונים לבקש אישור מיוחד מקבוצתו בודצ'נוסט, כדי שיוכל להישאר בארץ לטובת בדיקות רפואיות חוזרות השבוע. במידה ואישור כזה לא יתקבל, ייאלץ השחקן לחזור למולדתו כבר מחר ב-6:00 בבוקר, מה שיסרבל מאוד את תהליך החתמתו בקבוצה.