$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לאציו ברבע גמר הגביע עם 2:3 על ורונה

שער ניצחון של הרנאנס בדקה ה-91 סידר לתכולים עליה לשלב הבא, שם יפגשו את המנצחת בין מילאן לנובארה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  11.01.12 - 00:24
לאציו ברבע הגמר, תפגוש את מילאן? (gettyimages)
לאציו ברבע הגמר, תפגוש את מילאן? (gettyimages)

91 דקות חלפו חלפו לפני שבצד התכול של רומא נשמו לרווחה, אבל אז זה הגיע. הרנאנס הברזילאי השחיל את הכדור לרשת ורונה ועם 2:3 דרמטי הציב את לאציו בשלב רבע הגמר של הגביע האיטלקי. כעת מצפה לביאנקוצ'לסטי מפגש מול המנצחת בין מילאן לנובארה.

לאציו - ורונה 2:3
מירוסלב קלוזה נשאר על ספסל המארחים בניסיון לחלץ את ג'יבריל סיסה מבצורת ארבעת החודשים שלו, ואחרי 44 דקות של ניסיונות נראה היה שהתכולים בהחלט בדרך הנכונה. אנדרס דיאס הכניע את רפאל בדקה ה-44 ובדקה ה-57 היה זה טומאסו רוקי שהכפיל את הפער.

שחקני ורונה לא התייאשו ובדקה ה-61 היה זה עמנואלה ברטוני שנגח פנימה שער מצמק. האורחים התמלאו רוח קרב ו-16 דקות לסיום היה זה המחליף מרקו ד'אלסנדרו, יוצא מחלקת הנוער של רומא, שהצליח להשוות.

קלוזה, שבשלב הזה כבר עלה מהספסל, הספיק עוד להחמיץ ובדקה ה-91 הגיע כדור חופשי מסובב של הרנאנס, שהפתיע את רפאל ושלח את לאציו לשלב הבא. פרט לרומאים, גם יובנטוס וסיינה כבר הבטיחו את מקומן ברבע הגמר שייערך ב-25 בינואר.