$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אליהו: "אפשר לזכות בהרבה תארים העונה"

שחקני מכבי תל אביב הגיעו למפגש עם האוהדים. הפורוורד התייחס לרבע הגמר מול עפולה, וגם לתמיכה מהיציע: "בלי הקהל אין לנו זכות קיום"

רועי גלדסטון  10.01.12 - 22:13

הערב (שלישי) התקיים מפגש בין אוהדים ושחקנים לרגל ציון 10 שנים להקמת ארגון האוהדים הלב הצהוב GATE 7. אודי ושי רקאנטי, דייויד פדרמן, מזרחי, דריקס וכל צוות ההנהלה הגיעו כדי לכבד את הארגון.

עוד נכחו: תיאו פפאלוקאס, שהיה רגיל לראות את הקהל נגדו, דמונד מאלט, ריצ'ארד הנדריקס, טל בורשטיין, ליאור אליהו, גיא פניני, דייויד בלאט, דריק שארפ וכמובן רבים מאוהדי שער 7. ארגון האוהדים העניק תעודות ופרסים להנהלה, לבלאט ולאוהדים שעוזרים באופן שוטף לתפעל ולערוך פעילויות למען הקבוצה.

"זה מרגש מאוד, עשו פה עבודה יפה", אמר ליאור אליהו, "באנו לפה ואתה רואה את כולם יושבים ומסודרים למופת. כל הכבוד על זה ורק שימשיכו ככה". הפורוורד חלק שבחים בעיקר לקהל הצהוב: "מכבי יחודית בזכות האוהדים שלה. אף קבוצה לא מביאה קהל לפיינל פור כמונו. אנשים נותנים את כל מה שיש להם בשביל לבוא לראות אותנו משחקים".

"ללא האוהדים אין לנו זכות קיום, אנחנו מתחילים כל משחק ב15 הפרש בזכותם", הוסיף אליהו והתייחס גם למשחק הגביע, בחמישי מול הפועל עפולה מהלאומית: "השנה יש הזדמנויות להרבה תארים והכל מרגיש כמו משחק גביע . מקווה שנעשה את העבודה כמה שיותר טוב. לא משנה אם זה שמינית או רבע כל משחק אנחנו משחקים כגמר".

ארגוני אוהדי מכבי ת"א והפועל י-ם יחרימו את הפיינל פור?
אמנם מכבי ת"א והפועל י-ם לא הבטיחו את מקומן בפיינל פור הישראלי, כבר מתארגנת מחאה של ארגוני האוהדים בנוגע לאירוע היוקרתי. ארגוני האוהדים של שתי הקבוצות שיתפו פעולה והודיעו היום (רביעי) כי בכוונתם להחרים את האירוע ולא לרכוש כרטיסים. ומה בדיוק הם טוענים? "השיטה אינה הוגנת וספורטיבית. מוזילה את ערך האליפות ומוציאה את העניין מעונת המשחקים כולה". יש לציין כי מכירת הכרטיסים לפיינל פור תחל רשמית מחר (חמישי), כאשר המנהלת החליטה להוזיל את המחירים עבור ציבור החיילים והנוער.

בהודעת ארגוני האוהדים עוד נכתב: "תקוותנו היא שחברי מנהלת הליגה, והיושב בראשה, מר אבנר קופל, יבינו כי השיטה פוגעת הן בקבוצות והן בקהליהן וישנו אותה. משום שברור לנו כי העונה מאוחר מדי לבצע את השינוי, אנו קוראים לאוהדי הכדורסל בישראל לא לרכוש כרטיסים לאירועי הפיינל פור ולא לתת יד להמשך הפגיעה בקבוצות, באוהדים ובענף הכדורסל כולו".