שתף קטע נבחר

גווארדיולה: "הליגה לא הסתיימה עבור ברצלונה"

אחרי ה-1:1 מול אספניול, ולמרות פער 5 הנקודות מריאל, מאמן בארסה אופטימי: "הדרך לאליפות ארוכה, יש עוד הרבה נקודות בקופה". פברגאס: "נמשיך להיאבק עד לסיום"

נכון, אנחנו רק במחזור ה-18 בליגה הספרדית, אבל נראה שתואר האליפות של ברצלונה הולך ומתרחק ממנה. בארסה סיימה אתמול ב-1:1 בדרבי מול אספניול והפער מריאל מדריד הוא כבר 5 נקודות.

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

"אני לא חושב שהליגה הסתיימה עבורנו", טען מאמן בארסה, פפ גווארדיולה, בסיום המשחק. "יש עוד הרבה משחקים עד סיום העונה. נכון, לפנינו יש קבוצה טובה, אבל גם כזו שעוד תצא למשחקי חוץ קשים".

 

מסי ושחקני בארסה עם הראש באדמה, מול אספניול (צילום: AP) (צילום: AP)
מסי ושחקני בארסה עם הראש באדמה, מול אספניול(צילום: AP)

 

ססק פברגאס כבש (15) לזכות בארסה בנגיחה לאחר הגבהה של דני אלבס. בדקה ה-86 הישווה אלבארו ואסקס בנגיחה מקרוב והאלופה התקרבה לניצחון

 בתוספת הזמן. ג'רארד פיקה בעט למשקוף, פדרו המשיך בבעיטה לשער והכדור נראה פוגע בידו של הבלם המכסיקני הקטור מורנו, ללא תגובת השופט.

 

"נצטרך לתקן את השגיאות ואת הדברים שלא הלכו לנו במשחק הזה", המשיך גווארדיולה, שסירב לדבר על השיפוט ועל הפנדל החוקי שלא נשרק לזכות קבוצתו, עמוק בתוך תוספת הזמן. "אנחנו צריכים להסתכל מה אנחנו יכולים לעשות ולא מה השופטים יעשו".

 

ורדו ובוסקטס פורשים כנפיים (צילום: AP) (צילום: AP)
ורדו ובוסקטס פורשים כנפיים(צילום: AP)

 

"בכדורגל צריכים להתגבר גם על דברים כאלה", סיכם המאמן המאוכזב. "אתה יכול לשנות רק מה שתלוי בך, לא באחרים. שוב אני אומר, הדרך לאליפות ארוכה, יש עוד הרבה מאוד נקודות בקופה".

 

"היה משחק קשה", צייץ ססק פברגאס בחשבון הטייוטר שלו. "נכון, השארנו שתי נקודות, אבל נמשיך להיאבק עד לסיום. עכשיו זה הזמן של כולנו לנוח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים