$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רנדל, גרנפלד וכעת גם ורנאדו בספק לראשל''צ

יעברו מבחן כשירות לפני מפגש שמינית הגמר. דרוקר: זה אתגר גדול. נצטרך לשחק כקבוצה כדי לצאת עם ניצחון

רועי גלדסטון  07.01.12 - 23:36
רנדל. יעמוד לרשות דרוקר?
רנדל. יעמוד לרשות דרוקר?

אחרי שפתח את הקדציה השניה שלו בבירה עם ניצחון מרשים על בני השרון/הרצליה, שרון דרוקר יתייצב מחר (ראשון) למבחן הבא שלו כמאמן הפועל ירושלים. האדומים יתארחו למשחק לא פשוט אצל מכבי ראשון לציון במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

  • ראשון ב-19:30 שידור ישיר באתר: הפועל ת"א מול גלבוע/גליל בשמינית הגמר

הירושלמים עלולים להסתדר במפגש מול אפי בירנבוים עם סגל חסר. דן גרנפלד סובל מכאבי גב, לא שיחק גם בליגה והוא בספק. בריאן רנדל סוחב עדיין פציעה בכף הרגל, ויעבור מבחן כשירות. גם ורנאדו עלול להיעדר בגלל קלקול קיבה.

"עבדנו קשה השבוע, ראיתי נכונות ומחוייבות של כולם להיות טובים יותר", אמר שרון דרוקר לקראת ראשל"צ, "מצפה לנו אתגר גדול ונצטרך לשחק יחד כקבוצה על מנת לנצח".

לוק ג'קסון, שסובל גם הוא מפציעה בכף הרגל, יעבור MRI ביום שני על מנת לבדוק מה מצבו. ג'קסון וג'ון תומאס, שדווקא כן כשיר לא יהיו בסגל.
 ומה עם יובל נעימי? קצב החלמה של הגארד מהפציעה בברכו משביע רצון, הוא עורך אימונים אישיים ותוך כשבוע עד עשרה ימים הוא צפוי לחזור לפעילות.
 
בנוגע למתיחות בין עמותת הפועל ירושלים ודוד אבן שפועל מטעמו של הבעלים גומא אגייאר, הסיטואציה נמצאת בבירור משפטי, שיוכרע בקרוב. כזכור, הכריז אבן כי הוא מעוניין לתרגם את 60 אחוזי השליטה של אגייאר במועדון לרוב בדירקטוריון, כאשר בכוונתו למנות 4 דירקטורים חדשים.