$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חוזר הביתה: רייס חתם בסביליה ל-3.5 שנים

אתלטיקו מדריד תקבל עבור הקיצוני 3.5 מיליון יורו. שב לקבוצה בה גדל שמונה שנים לאחר שעזב אותה לארסנל

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  05.01.12 - 20:29
רייס (GETTYIMAGES)
רייס (GETTYIMAGES)

אחרי 8 שנים של נדודים חוזה אנטוניו רייס חוזר הביתה. סביליה הודיע היום (חמישי) רשמית על רכישתו של הקיצוני מאתלטיקו מדריד. על פי הדיווחים ישלמו הרוחיבלאנקוס כ-3.5 מיליון יורו עבור השחקן, שחתם על חוזה עד יוני 2015.

בהודעת המועדון נמסר: "רייס שב הביתה, 8 חורפים לאחר שעזב לארסנל תמורת סכום כסף לא מבוטל שהיווה את היסודות לבנייתה של סביליה הגדולה שהכרנו בשנים האחרונות". הקשר בן ה-28 עזב כאמור ב-2004 בעקבות עסקה שהכניסה כ-17.5 מיליון יורו לאנדלוסים.

את העונה הנוכחית פתח רייס במדי אתלטיקן מדריד והיה שותף ליכולת הרעה של הקולצ'ונרוס בעקבותה סיים את תפקידו גרגורינו מנסאנו ובמקומו מונה דייגו סימאונה הארגנטינאי. אלא שלמרות השינוי הקיצוני הביע באוזני מאמנו החדש את רצונו לעזוב ונענה בחיוב. בסך הכל לבש הספרדי את חולצת ההרכב הראשון 8 פעמים ומצא את הרשת פעמיים.

רייס עלה לקבוצת הבוגרים של סביליה בשנת 2000, כאשר הוא בן 16 בלבד. הוא היה שותף לעליית ליגה של האנדלוסים וב-2004 הצטרף כאמור לארסנל עימה זכה באליפות אנגליה ועונה לאחר מכן בגביע. בעונת 2006/07 הושאל לריאל מדריד והיה שותף בזכיה באליפות ספרד. עונה לאחר מכן נרכש על ידי אתלטיקו מדריד וזכה עם המועדון בליגה האירופית (2010). בין לבין גם שיחק עונה כמושאל בבנפיקה מפורטוגל.

.