$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

נאתכו: אצל גוטמן אין שמות. מי שטוב, ישחק

קשר קאזאן כבר מתרגש לקראת שיתוף הפעולה עם מאמנו לשעבר בהפועל: "יש לנו סיכוי לנצח את רוסיה, זה לא קל כי הם יותר טובים". על עומק הסגל: "אלי לא יזמין 40 או 50 שחקנים כמו פרננדס. אני יודע שאם אהיה טוב, אז אקבל דקות"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  05.01.12 - 19:12
מחכה לגוטמן. נאתכו (ניר בוקסנבאום)
מחכה לגוטמן. נאתכו (ניר בוקסנבאום)

אחד השחקנים המאושרים ביותר ממינויו של אלי גוטמן למאמן נבחרת ישראל הוא ביברס נאתכו, שפרח כאשר שיחק תחת גוטמן כשזה היה מאמנו בהפועל תל אביב. נאתכו, שנותן עונה מצוינת במדי קאזאן, כבר מחכה לבכורה של גוטמן על הקווים במשחק הידידות בפברואר מול אוקראינה וגם למוקדמות מונדיאל 2014.

"אצל אלי לא יהיו שמות, אני יודע שאם אני לא אהיה טוב אז אני אשב בחוץ, זה לא משנה אם זה נאתכו, בניון או שכטר", אמר נאתכו בראיון לתוכנית הספורט של רדיו 103FM. "אני יודע בתוך תוכי שאם אני אהיה טוב אז אקבל דקות ואנסה להחזיר לאלי על הצ'אנס".

נאתכו אמור להיות בסגל של גוטמן כבר מההתחלה כאשר בניגוד לתקופתו של לואיס פרננדס, נראה שהמאמן הלאומי החדש לא מתכוון לזמן עשרות על גבי עשרות של שחקנים. "ממה שאני מכיר את אלי, אז הוא ייקח את השחקנים שנמצאים בכושר הכי טוב ולא יהיו 40-50 שחקנים בסגל. אני מאמין בדור הזה שאנחנו יכולים לעשות את זה, יש לנו סגל טוב ומאמן טוב. אבל ברור שאני לא יכול להבטיח דבר".

במסגרת מוקדמות המונדיאל ב-2014, תתמודד ישראל פעמיים מול רוסיה. עבור נאתכו, שנחשב לשחקן ליגה טוב ברוסיה, מדובר במפגש פיקנטי במיוחד. "אנחנו לא נבוא בגישה שהם יותר טובים מאיתנו. אני רואה את השחקנים כאן ברוסיה ואנחנו יכולים לעבור אותם. זה לא יהיה קל כי הם באמת טובים מאיתנו, אבל יש לנו סיכוי".