$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יעקובו: רוצה לשוב למכבי חיפה לפני שאפרוש

חלוצה של בלקבורן והאקס המיתולוגי עלה לשידור בתכנית 'תראו מי שמדבר' והפגין נוסטלגיה לימיו בירוק: "אני עוד צופה בגולים שכבשתי בחיפה באינטרנט". למי הוא הכי מתגעגע? "אלון חרזי" ולמקרה שתהיתם הוא עדיין "ורי, ורי האפי"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  05.01.12 - 16:38

איגביני יעקובו, אחד השחקנים הגדולים שהגיעו לליגת העל שלנו ואישיות חיובית בלי שום קשר, נמצא כבר כמה שנים טובות בפרמייר ליג אבל מסתבר שבדיוק כשם שאוהדי מכבי חיפה עדיין נוהגים להיזכר בערגה בימים בהם הוא פירק את הגנות הליגה, גם הוא עדיין מביט לאחור על ימיו בארץ הקודש, ואפילו זוכר אותם בחיוב.

יעקובו, היום בבלקבורן, כבש כבר 12 שערים מתחילת העונה אך קבוצתו במצב פחות סימפטי ממנו וכרגע נחשבת למועמדת רצינית לירידה היות שהיא מאיישת את המקום אחרון בטבלה עם 14 נקודות בלבד. בין כל הצרות הללו, יעקובו מצא זמן לשוחח עם אנשי 'תראו מי שמדבר' ולהבטיח ביקור בארץ בקרוב, ואפילו מעבר לכך.

"לא ביקרתי בישראל כבר שנתיים, אבל עדיין יש לי חברים בארץ כמו אלון חרזי", אמר יעקובו, "אני תמיד נכנס לאינטרנט על מנת לצפות בשערים שלי ממכבי חיפה. אני מתגעגע לקבוצה הזו. אני מאמין שאחזור לשחק עונה אחת בחיפה לפני הפרישה. דיברתי עם שחר, הוא אמר שהוא צופה במשחקים שלי ועוקב אחרי".

על כושרו האישי אמר החלוץ: "היה לנו ניצחון גדול על מנצ'סטר יונייטד אבל העונה עוד ארוכה. היו לנו עליות וירידות. אנחנו צריכים להמשיך לנצח כדי שיהיה לנו סיכוי להישאר. אני צריך להמשיך להבקיע כמו בתחילת העונה. אם אמשיך להבקיע, אוכל גם להיות הכובש האפריקאי המצטיין בליגה".