$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לגיה רוצה את דבאלישווילי בחלון ההעברות

הקבוצה הפולנית, ששחררה היום את משה אוחיון, מעוניינת בחלוץ מכבי חיפה. בנאדו יערוך מחר בכורה באימון. שחקנים: "הוא מנהיג, המינוי יעשה רק טוב"

תומר לוי
תומר לוי  05.01.12 - 13:20
מבוקש בלגיה. דבאלישווילי (אלן שיבר)
מבוקש בלגיה. דבאלישווילי (אלן שיבר)

לגיה ורשה מעוניינת לצרף את חלוץ מכבי חיפה ולדימיר דבאלישווילי. הקבוצה הפולנית, ששחררה היום (חמישי) את משה אוחיון, מעוניינת בגיאורגי, אותו מייצג אבי נמני. מו"מ רשמי עדיין לא החל. קבוצתו של אוחיון, רוצה את ולדימיר דבאלישווילי, שמיוצג על ידי אבי נמני. מו"מ עדיין לא החל.

רק אתמול שמע דבאלישווילי מהנשיא יעקב שחר שהוא מעוניין לראות אותו בחיפה עד לסיום העונה, אחרי שהיה מועמד לעזוב בחודשים האחרונים. שחר העביר את אותו המסר גם למוחמד גאדיר, שהביע לא אחת רצון לעבור בהשאלה בעקבות מיעוט הדקות, ושמבוקש מאוד בבני סכנין.

"בנאדו הוא תוספת מבורכת"
אריק בנאדו יערוך מחר את הופעת הבכורה שלו כעוזר המאמן של מכבי חיפה, באימון הקבוצה בכפר גלים. המעורבות של הבלם לשעבר בקבוצה צפויה להיות בעיקר בצד המנטאלי-החברתי, כאשר הוא יהיה זה שישוחח עם השחקנים ברגעים הקשים וישרה אווירה טובה בחדר ההלבשה.

בנאדו נחשב לדבק של הקבוצה בעונה שעברה כשחקן, וימשיך לעשות זאת כעוזר המאמן של אלישע לוי, כאשר על פי דרישת המאמן יעזור גם בצד המקצועי כפי שיידרש, כולל כמובן סיוע בנוגע לחוליית ההגנה. ההחלטה לגבי מינויו של בנאדו התקבלה ביום ראשון, בשיחה שקיימו אלישע לוי ויעקב שחר בנוגע לעתידו של המאמן. בפגישה העלה נשיא המועדון את האפשרות לצרף את הבלם שפרש, אלישע לוי הביע הסכמה ולמחרת יצרו קשר עם בנאדו שקיבל את התפקיד בהתלהבות רבה.

במכבי חיפה בטוחים כי הכנסתו של בנאדו לצוות המקצועי תביא לשיפור בצד החברתי. בנאדו היה מקובל על כל השחקנים כשחקן פעיל, וההערכה היא כי ההשראה שיעניק לירוקים תעשה טוב גם עכשיו. "אריק בנאדו הוא תוספת מבורכת לצוות המקצועי, ואין ספק שזה ישפיע בצורה חיובית על כל השחקנים", אמר אחד משחקני מכבי חיפה, "אריק היה מנהיג יחד עם קטן בעונה שעברה, והוא יתרום בתחום הזה גם העונה. הוא סמל במכבי חיפה ודמות נערצת על ידי הרבה שחקנים. יהיה מעניין לראות אותו כעוזר מאמן, אין ספק שהתוספת שלו תעשה רק טוב".

יוריצה בוליאט נוסה אתמול כמגן ימני במשחק מול קבוצת הנוער, ואלישע לוי שוקל לפתוח איתו בעמדה הזו גם מול בני סכנין ביום שני. מסתמן כי סרי פלאח ואיציק כהן ישחקו כבלמים. ניר דוידוביץ' חוזר לשער במקום שראנוב, כאשר יניב קטן אמור להיות כשיר ולפתוח גם הוא. דבאלישווילי, שנח אתמול בגלל רגישות במפשעה, צפוי להתאושש גם הוא עד למשחק ביום שני. וויאם עמאשה שסובל מפציעה במפשעה עדיין בספק.