שתף קטע נבחר

זה כבר משבר: יונייטד הושפלה 3:0 לניוקאסל

השדים האדומים רשמו הפסד ליגה שני ברציפות, כשדמבה בה, קבאייה ושער עצמי אומלל של ג'ונס העניקו את הניצחון למגפאייס. בולטון ניצחה בחוץ 1:2 את אברטון, שוער המארחת טים הווארד כבש ממגרש שלם

כשמנצ'סטר יונייטד נוצחה בשבת האחרונה 3:2 בבית מול בלקבורן רוברס, האמינו האוהדים האדומים שבמשחק הראשון של 2012, בחוץ מול ניוקאסל ייפתח דף חדש. אז הם חשבו... הערב (ד') הבהירה ניוקאסל מדוע העונה הזו בפרמייר ליג כה משוגעת, כשהביסה 0:3 את יונייטד והנחילה לה הפסד שני ברציפות.

 

 

השער הראשון נפל בדקה ה-33, כשדמבה בה בעט מהאוויר כדור לפינה הימנית של אנדרס לינדנגראד - 0:1 ניוקאסל והקהל בספורטס דיירקט ארנה השתולל. שתי דקות בתוך המחצית השנייה הדהים יוהאן קבאייה את השוער האורח וקבע 0:2 בבעיטה אדירה מכ-22 מטרים.

 

דמבה בה בדרך לשער של מנצ'סטר. איזה ניצחון (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
דמבה בה בדרך לשער של מנצ'סטר. איזה ניצחון(צילום: gettyimages)

 

בחצי השעה האחרונה לחצה יונייטד את המארחת, אך לא הצליחה למצוא את הרשת. לא רק זה, אלא שפיל ג'ונס הצליח למצוא בצורה אומללה את השער של יונייטד ולקבוע 0:3 בדקה ה-90 בשער עצמי אומלל במיוחד.

 

משחק הליגה הבא של יונייטד ייערך ב-14 בינואר בבית מול בולטון, אליה נגיע בהמשך. הפסד במשחק הזה? זה כבר יהיה סיפור אחר לגמרי. עוד לפני כן מחכה

ליונייטד הדרבי מול מנצ'סטר סיטי בגביע ביום ראשון הבא, קרב שהוא הרבה יותר ממשחק גביע.

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

במשחק המקביל ניצחה בולטון בחוץ 1:2 את אברטון, תוצאה שלא גורמת ליותר מדי גבות לעלות גבוה. מה שכן גרם לכך הוא דווקא השער היחיד של אברטון הערב - אותו כבש השוער טים הווארד, כמעט ממגרש שלם - כשהוא הפתיע את אדם בוגדאן בבעיטה מתוך הרחבה שלו עצמו בדקה ה-63 וקבע 0:1. זה לא הפחיד את האורחים, כשדויד נ'גוג וגארי קאהיל הפכו את התוצאה בדקות 67 ו-78.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים