שתף קטע נבחר

הופמן: "מקווה שנוכל להפתיע את האוסטרים"

מאמן נבחרת הכדוריד של ישראל דרוך לקראת צמד המפגשים מול היריבה בשבוע הבא, שיקבעו מי מבין השתיים תעלה לפלייאוף אליפות העולם. ישראל תערוך משחק אימון מול נבחרת העתודה, חן פומרנץ יקבל מנוחה

נבחרת הכדוריד של ישראל, שמתכוננת לצמד המפגשים מול אוסטריה בשבוע הבא, שיחתמו את שלב הבתים במסגרת מוקדמות אליפות העולם, תקיים מחר (ה', 20:30, הדר יוסף) את משחק ההכנה השלישי שלה בשבוע האחרון, הפעם מול נבחרת העתודה.

 

חן פומרנץ, שהגיע לארץ מגרמניה ועובר טיפולים במטרה להכשירו ליום רביעי, לא ישתתף במשחק. למאמנים שלמה הופמן וסער פרנקל תהיה הזדמנות נוספת להחליט על קביעת הסגל הסופי לצמד המשחקים. אבישי סמולר, שחקנה של למגו, לא ישתתף במשחקים, לאחר שנותח בכתפו וצפוי להחלמה של עוד כחודשיים.

 

חן פומרנץ במדי הנבחת. יקבל מנוחה לקראת אוסטריה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
חן פומרנץ במדי הנבחת. יקבל מנוחה לקראת אוסטריה(צילום: אורן אהרוני)
 

הנבחרת ניצחה ביום שישי האחרון 33:35 את הפועל ראשון לציון, וביום שני האחרון 23:29 את בני הרצליה. במשחק מחר ידריך הופמן את הנבחרת הבוגרת, ועוזרו פרנקל את העתודה (השניים מדריכים את שתי הנבחרות).

 

"בתחילת השבוע הבא נקבע סופית את הסגל, כשנראה אם חן יהיה כשיר. בעניין הזה נהיה חכמים יותר עוד כמה ימים. השחקנים עובדים קשה, מגלים רצינות ומבינים את המשמעות של המשחק מול אוסטריה. אם זה יבוא לידי ביטוי כמו שהם עבדו השבוע, אני מקווה שיהיה משחק טוב ושנוכל להפתיע.

 

נבחרת הכדוריד של ישראל. משחקן אימון מול העתודה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
נבחרת הכדוריד של ישראל. משחקן אימון מול העתודה(צילום: אורן אהרוני)
 

"בסוף השבוע נוריד מהעומס, וניכנס לדקויות כדי שהשחקנים יבואו ברעננות וברמת מוכנות הכי טובה. יש לנו ביום שישי לפני האימון תדריך וידאו. השחקנים קיבלו קלטות של האוסטרים, וכל אחד ראה אותן באופן עצמאי. אנחנו נלמד יחד ונקווה שנהיה מוכנים וננצח".

 

חלק גדול מהשחקנים בנבחרת, שמשתייך גם לסגל הזהב, קיים במחצית מעשרת הימים האחרונים אימונים כפולים, במסגרת סגל הזהב והנבחרת הלאומית. במקביל, למשחק האימון של ישראל תקיים נבחרת אוסטריה את משחקה הראשון בשלב הנוכחי, כשתארח את נבחרת בריטניה בעיר טולן. האוסטרים והבריטים ייצאו לאחר המפגש ללונדון, שם יקיימו את המשחק השני (האוסטרים יגיעו לארץ היישר מלונדון).

 

לישראל יש שני ניצחונות בבית על בריטניה, ואם האחרונה תגרד נקודה מהאוסטרים, שלא לדבר על ניצחון בלונדון, זו תהיה הפתעה ענקית שיכולה לסייע לנבחרת בדרך להשגת הכרטיס לשלב הפלייאוף. הבריטים הצהירו כי הם מקווים להשיג ניצחון כחלק מההכנות שלהם לאירוח הטורניר האולימפי בכדוריד בקיץ.

 

עם האוסטרים כבר הושג סיכום על שידור שני המשחקים מול ישראל ביום רביעי (19:00, בית מכבי בראשל"צ) ובשבת הבאה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שלמה הופמן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים