$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לאומית: הפועל כפ"ס סגרה עם שני שחקנים

איימוס קולי וסמי אליקים הצטרפו לירוקים. המאמן משה הרשקו סיפר: "אני רוצה עוד שני שחקנים ויהיה בסדר"

אבישי תורג'מן  04.01.12 - 11:49
אוהדי כפר סבא, מצפים למהפכה
אוהדי כפר סבא, מצפים למהפכה

בהפועל כפ"ס לא מחכים לפתיחתו הרשמית של חלון ההעברות, שתתרחש בחמישי, וסגרו עם שני שחקנים חדשים כחלק מהמהפכה שמנסים לבצע בסגל. מדובר באיימוס קולי, קשר-חלוץ הפועל חיפה שעורר התעניינות רבה בליגה הלאומית, וסמי אליקים, המגן השמאלי בן ה-24 שלמעשה חוזר לקבוצה.

כפר סבא אמנם ניצחה במחזור האחרון, אבל נמצאת בתקופה לא טובה בה הפסידה 4 מתוך חמישה משחקים וזקוקה לחיזוק. הבעלים הראל רייכמן כבר הודיע כי הקבוצה תעבור שינוי משמעותי ולפני כשבועיים דובר על מיני מהפכה שתכלול חילוף של בין 6 ל-7 שחקנים. בינתיים שוחררו ניר ביטון ואדהם האדיה.

"אני שמח שהם יצטרפו וזהו חלק מתהליך שאנחנו שואפים שיביא אותנו למטרות העכשויות שלנו, להגיע לפלייאוף העליון", הסביר רייכמן. המאמן משה הרשקו הוסיף:"אלה החתמות חשובות כי אנחנו צריכים קשר-חלוץ ומגן שמאלי. את הפינה של המגן והקשר סגרו, אני רוצה עוד שני שחקנים ויהיה בסדר".

בן אז'ובל, שנמצא במבחנים נוספים בבלגיה, ייחסר ממשחק הגביע מול אשקלון. מצד שני, רז כהן שעבר פציעה בעקבותיה נעדר בחודש וחצי האחרון, יחזור לסגל ועשוי לקבל דקות ראשונות.