$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שחר לדבאלישווילי: "תישאר עד תום העונה"

שינוי מגמה כלפי החלוץ שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ ויוכל לעזוב ללא תמורה. אם הוא יענה בחיוב, האלופה תוותר על רכש בעמדה. בנאדו יצטרף לצוות המקצועי: "אני מאושר לחזור הביתה". בלם בוסני וקשר צרפתי מועמדים להגיע ולהיבחן

תומר לוי
תומר לוי  04.01.12 - 18:55

כבר תקופה ארוכה שבמכבי חיפה מדברים על כך שולדימיר דבאלישווילי אמור לעזוב כבר בינואר. החלוץ הגיאורגי שידע לא מעט עליות ומורדות בקבוצה יהפוך לשחקן חופשי בקיץ ולכן חלון ההעברות מהווה את הצ'אנס האחרון של האלופה להרוויח סכום מסוים עם עזיבתו. למרות כל זאת, הצרות אליה נקלעה חיפה הביאו כנראה לשינוי פאזה ביחס אל דבאלישווילי. נשיא המועדון, יעקב שחר, שהגיע לאימון הקבוצה שוחח עם החלוץ ושאל אותו האם הוא מוכן להישאר בקבוצה עד תום העונה. המשמעות היא שחיפה מוכנה לאבד את הגיאורגי ללא תמורה ולו רק במטרה להרוויח את שירותיו עד תום העונה. דבאלישווילי הבטיח לשחר תשובה תוך מספר ימים. בנוסף אליו, ערך הנשיא שיחות גם עם שחקנים נוספים בסגל דוגמת עידן ורד ואייל גולסה.

בחיפה ממשיכים לחפש פתרונות למצב הרעוע בו נמצאת הקבוצה. אחד הצעדים עליהן הוחלט הוא לצרף את אריק בנאדו לצוות האימון של אלישע לוי, על פי בקשתו. בנאדו ששב לאחרונה מחו"ל אמר: "אין גאה ומאושר ממני לחזור הביתה".

בכרמל נמשכים החיפושים אחרי שחקן בעל שיעור קומה שיחזק את החוליה האחרונית. בלמה הבוסני של פאניוניוס אדין צוצאליץ' (24) מועמד להגיע לאלופה. בנוסף, גם חלוץ אוקראיני העונה לשם אנטון שניידר, נמצא ברשימת המועמדים.

מדובר בשחקן שהחל את הקריירה שלו בז'ליזניצ'אר לפני שעבר בקיץ שער לפאניוניוס היוונית. בשנתיים האחרונות הופיע 36 פעמים בליגה היוונית והבקיע שער אחד. העונה צוצאליץ', שיכול לשחק גם כקשר אחורי, פתח ב-14 מ-15 המשחקים של הקבוצה המדורגת במקום ה-9. לצוצאליץ' יש גם 5 הופעות במדי הנבחרת הצעירה של בוסניה. שניידר הוא חלוץ בן 24 המשחק בליגה המקומית, בטאבריה סימרופול, ואף צבר הופעה בנבחרת הלאומית (ב-4:0 לצ'כיה במשחק ידידות). בעברו הוא נמנה על הסגל של גרוייטר פרת' מהליגה הגרמנית השניה ושחטאר דונייצק אך לא הצליח להותיר רושם באף אחת מהן.

שם נוסף שהוזכר כמועמד הוא הקשר ריקארדו פאטי בעל הרשומה המרשים ביתור מבין השלושה. פאטי הצרפתי (25) משחק באריס סלוניקי משנת 2010.  בעברו הוא נחשב להבטחה בכדורגל הצרפתי ונמכר בשנת 2006 לרומא בה חתם על על חוזה ל-5 שנים. (לאחר מאבק עם אינטר על שירותיו של השחקן). ההמשך היה פחות זוהר ואחרי שתי תקופות השאלה, ללברקוזן ונאנט, שוחרר.

בינתיים, אלישע לוי שקיבל גיבוי להמשיך על הקווים בחיפה עומד בפני ניסיון לחבר פאזל לא קטן. מוחמד גאדיר, שכבר היה בדרכו החוצה מקרית אליעזר, עשוי בסופו של דבר להישאר בחיפה. במועדון רואים התקדמות ומחויבות של השחקן בשבועות האחרונים, למרות שכבר ניתן לו אור ירוק ירוק לחפש קבוצה אחרת.

גאדיר, שתורגל בשלישי בהרכב, גם עשוי לפתוח במשחק מול בני סכנין ביום שני הקרוב. ההחלטה צריכה לבוא מהשחקן, שמתלבט באשר לעתידו. בכל מקרה, יעקב שחר מסרב לשחרר את השחקן בחלון העברות. סכנין נשארה האופציה הראשונה מבחינת גאדיר ואליה הוא רוצה להגיע. המעבר, במקרה כזה, יהיה אחרי המשחק הקרוב בין הקבוצות.

מכבי חיפה התעניינה באפשרות לצרף את מהראן ראדי במהלך חלון ההעברות הנוכחי, אבל הסיפור ירד מהר מהפרק לאור וטו שהטילו על כך המאמן שלומי דורה והנהלת בני סכנין. השחקן עשוי בהחלט לעבור בעונה הבאה למועדון, למרות שיש לו חוזה בדוחא. בקרית אליעזר גם עוקבים אחר המתרחש בגזרת הפועל ת"א-שי אבוטבול. במידה שהשחקן ישתחרר בסופו של דבר מהאדומים, הירוקים ינסו לצרפו.

מכבי חיפה קיימה משחק אימון נגד קבוצת הנוער שהסתיים ב-0:1 משער של גדיר בדקה ה-82. עידן ורד לא פתח, ככל הנראה בעקבות השיחה הטעונה שערך איתו אלישע לוי. גולסה החולה לא נטל חלק גם כן. דוידוביץ' בין הקורות. בוליאט תורגל כמגן ימני, סרי פאלח ואיציק כהן בלמים וטאלב טוואטחה מגן שמאלי. בקישור פתחו: בוקולי, ימפולסקי, עלי עותמן וסיידו יא יא. תורג'מן וגאדיר עלו בהתקפה. למשחק הגיע גם הנשיא יעקב שחר מלווה בסגנו עוזי מור והמנכ"ל איתמר צ'יזיק.

מי ששוחרר מהקבוצה באופן רשמי הוא מרלון דה חסוס, שצפוי לעזוב את הארץ עד תום השבוע.