שתף קטע נבחר

גביע המלך: ריאל חזרה מ-2:0 ל-2:3 על מלאגה

הקלאסיקו בפתח? הבלאנקוס היו בדרך להפסד במשחק הראשון של שמינית הגמר, אך חילוף משולש במחצית שינה הכל. חדיירה (68), היגוואין (70) ובנזמה (78) מחקו יתרון של סאנצ'ס (11) ודמיצ'ליס (29). מיראנדס מהליגה ה-3 הפתיעה את סנטאנדר

מאז מונה למאמן ריאל מדריד לפני שנה וחצי, לא הפסיד ז'וזה מוריניו משחק בגביע המלך - התואר היחיד בו זכה עם הבלאנקוס. הלילה (ד') הוא היה קרוב מאוד לכך, אך שחקניו התעשתו בזמן וחזרו מפיגור 2:0 לניצחון 2:3 ענק על מלאגה במשחק הראשון של שמינית גמר שנערך בסנטיאגו ברנבאו.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

מוריניו הפתיע כשהחליט להעדיף בהרכב את קאקה על פני מסוט אוזיל וכבר בפתיחה הבין ששחקניו עוד לא חזרו מחופשת חג המולד. סאנטי קאסורלה עוד הספיק להחמיץ הזדמנות טובה, אולם אחרי עשר דקות הרשת של איקר קסיאס זזה, כשסרחיו סאנצ'ס נגח פנימה כדור קרן.

 

סרחיו סאנצ'ס מול רונאלדו. מחצית שנייה ענקית של ריאל מדריד (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
סרחיו סאנצ'ס מול רונאלדו. מחצית שנייה ענקית של ריאל מדריד(צילום: רויטרס)

 

ריאל ניסתה להגיב, אך בדקה ה-29 ספגה מהעבר השני כמעט העתק של השער הראשון, רק שהפעם הכובש היה מרטין דמיצ'ליס הארגנטיני. מוריניו ערך חילוף

משולש בפתיחת המחצית השנייה ושלח למערכה את אוזיל, קארים בנזמה וסאמי חדיירה, שבדקה ה-68 החזיר את הבלאנקוס למשחק עם שער נדיר מבחינתו במבצע אישי מצוין.

 

שתי דקות אחרי השער המצמק הגיע השוויון. סאנצ'ס החזיר כדור אחורה ולא ראה את היגוואין, שהסתנן מאחור וגלגל לרשת את ה-2:2. ריאל, שיודעת כי ברבע הגמר מצפה לה מפגש עם ברצלונה (תערוך הערב את המשחק הראשון מול אוסאסונה), לא רצתה לקלקל את החגיגה והשלימה את המהפך 12 דקות לסיום עם שער של בנזמה, אחרי בישול נפלא של היגוואין. הגומלין ייערך בשבוע הבא.

 

קארים בנזמה. מי אמר שהוא לא יכול לשחק עם היגוואין בצוותא? (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
קארים בנזמה. מי אמר שהוא לא יכול לשחק עם היגוואין בצוותא?(צילום: רויטרס)

 

מוקדם יותר, הפתיעה מיראנדס מהליגה השלישית את ראסינג סנטאנדר עם ניצחון 0:2 במשחק הראשון. פאבלו אינפאנטה (דקה 32) ניצל טעות

בהגנת האורחת כדי לכבוש את הראשון, מארטינס (47) הכפיל והעניק למיראנדס מקדמה רצינית לקראת הגומלין.

 

גם אלקורקון - אותה קבוצה מהליגה השנייה שהדהימה את ריאל מדריד לפני שנתיים - רשמה הערב הפתעה קטנה, כשגברה 1:2 על לבאנטה. בורחה (13) ונאגורה (53) כבשו לזכות המארחים, פאיירדו (24) רק הישווה זמנית. במשחק נוסף נפרדו אלבסטה ואתלטיק בילבאו ב-0:0.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
היגוואין. קאמבק ענק של ריאל
צילום: AFP
מומלצים