$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"לא יודע אם נעקוץ את ברסה. העיקר שנעלה"

מכבי ת''א הוגרלה עם בארסה, קאנטו וז'לגיריס קובנה בטופ 16, המאמן התייחס לתמונת הסיכויים: "אנחנו צריכים להעפיל, ולא חשוב מאיזה מקום בבית". ליאור אליהו מרגיע: "אסור לנו לחשוב שהכרטיס להצלבה כבר בכיס שלנו. לא יהיה קל"

רועי גלדסטון  28.12.11 - 14:26

במכבי ת"א "עמדו" במטרה אחת כשהצליחו להימנע היום (רביעי) ממפגש עם צסק"א מוסקבה בטופ 16, אבל מאוחר יותר הגיעו בשורות מעט פחות טובות. הצהובים הגרילו את ברצלונה מהדרג הראשון ולא את פנרבחצ'ה/אולקר, ובנוסף גילו שיצטלבו עם בית בו צפויה לסיים ראשונה פנתינאייקוס. המשמעות: אם החבורה של בלאט תסיים במקום השני בבית אליו הוגרלה (בארסה, קאנטו וז'לגיריס), היא עלולה להגיע לסדרה של הטוב מ-5 מול פאו, ובלי ביתיות.

 

מאמן מכבי תל אביב, דייויד בלאט, התייחס להגרלה: "יכול היה להיות גרוע יותר. אני חושב שבשלב הזה בכל מקרה הכל פתוח. לא משנה מאיזה מקום בבית המוקדם עלתה כל קבוצה, כי הכל תלוי ביכולת בשלב הטופ 16. ברצלונה? לא יודע אם אפשר לעקוץ אותה, אבל צריך ללמוד אותם ולראות מהן נקודות התורפה שלהם. מספר הנקודות הנמוך שברצלונה ספגה לאו דווקא אומר שהיא קבוצת ההגנה הכי טובה. גם מכבי תל אביב יודעת לשמור. בסופו של דבר, יחד עם צסק"א, לבארסה יש את הסגל הכי עמוק ביורוליג"

"אנחנו צריכים להעפיל", הוסיף בלאט, "וזה לא חשוב מאיזה מקום בבית נעשה את זה. גם קאנטו עשתה תוצאות מדהימות והיא קבוצה מסוכנת שניצחה קבוצות גדולות. בעיניי הם אחת ההפתעות הכי גדולות של העונה. גם מול ז'לגיריס יהיה משחק קשה מאוד. יש להם סופרסטאר ענק כמו סאני ווימס, אולי הסמול פורוורד הטוב באיורפה, והבנתי שהם עומדים להחתים שחקנים נוספים".

"אני רוצה להזכיר שבשנה שעברה סיימנו במקום השני ועלינו לפיינל פור, ואילו לפני שנתיים מכבי סיימה ראשונה ולצערי זה לא עזר לה בהצלבה. אנחנו בכושר טוב, משתפרים כל הזמן, וצריכים להגיע חדים ובכושר טוב עוד יותר למחזור הראשון ב-19 בינואר. הבית שקיבלנו בהחלט סביר, ההגרלה לא קלה מדי ולא קשה מדי ואני חושב שמצבנו די טוב. הבית שאיתו אנחנו מצטלבים הוא יחסית נוח, אבל גם זה כמובן לא מבטיח לנו דבר. נהיה חייבים להיות מפוקסים, כי בטופ 16 כמעט אין מקום לטעויות".

ליאור אליהו התייחס גם הוא להגרלה: "זה בסך הכל בסדר, אבל אסור בשום אופן לחשוב שההצלבה כבר בכיס שלנו. כולם מדברים כמובן על ברצלונה המפחידה, אבל צריך לשים לב גם לקאנטו וז'לגיריס שהגיעו לכאן בזכות ויש להם יופי של שחקנים. נשמח לראות שוב את צ'אק, אבל שלא יבנה על זה שנעשה לו הנחות על המגרש... נתכונן בשיא הרצינות ל-6 משחקים לא קלים".

טל בורשטיין: "אין קבוצות קלות בשלב הזה. ברור שברצלונה מצויינת, כולם מכירים את היכולות שלה, עד עכשיו היא וצסק"א הקבוצות הכי בולטות ומרשימות באירופה. קאנטו מאוד הפתיעה. אף אחד לא ציפה שתגיע לכאלה הישגים ביורוליג אחרי היעדרות ממושכת, ועם ז'לגיריס תמיד קשה לשחק, בעיקר בליטא. הרבה עבודה לפנינו אבל אנחנו אופטימיים".

לפני שנתיים, מכבי ת"א של פיני גרשון סיימה במקום הראשון בבית בטופ 16, אבל למרות יתרון ביתיות בסדרת ההצלבה מול פרטיזן בלגרד ראתה את הפיינל פור מהטלוויזיה. עונה לאחר מכן הצהובים סיימו רק במקום השני (אחרי ברצלונה), ובלי הביתיות הצליחו להעפיל למעמד השיא כשניצחו 1:3 את קאחה לבוראל בסדרה שכולנו זוכרים היטב בגלל סל הניצחון של ג'רמי פארגו.