שתף קטע נבחר

סטיב בארט החליף את הגופיה המקוללת - וכיכב

בעקבות חשיפת ynet הורתה אשקלון לגארד להחליף ממספר 15 ל-6. התוצאה: 27 נקודות לבארט בניצחון על נהריה בהארכה. אזולאי: "אם אתם רוצים לקרוא לזה כך, אז בגלל זה ניצחנו"

בסוף השבוע האחרון חשף אהוד כהנים את הסיפור על גופיה מספר 15 המקוללת של אשקלון, הגופיה אותה לבש דרט בויד המנוח. חמישה כדורסלנים שיחקו מאז באשקלון עם אותו מספר, אף אחד מהם לא הצליח להותיר רושם מיוחד. האחרון שבהם, סטיב בארט, כבר היה עם רגל וחצי על המזוודות בעקבות יכולת חלשה יחסית שהפגין העונה.

 

 

אבל באשקלון קראו את אותה כתבה והחליטו להחליף את המספר של בארט מ-15 ל-6. התוצאה: ניצחון 87:91 על עירוני נהריה, 27 נקודות לבארט, בתוכן כל הנקודות שקלעה הקבוצה בהארכה, וקליעת שתי קליעות עונשין שכפו את אותן חמש דקות נוספות. "ביקשו ממני להחליף את החולצה, אז החלפתי", אמר כוכב המשחק.


עדי אזולאי. הניצחון נבע מהחלפת החולצה? (צילום: צפריר אביוב)

 

מאמנו, עדי אזולאי, הוסיף באותו עניין: "באנו לסטיב, סיפרנו לו על המקרה והוא

 החליט שהוא מחליף את החולצה. אם אתם רוצים לקרוא לזה כך, אז בגלל זה ניצחנו". על המשחק עצמו, אמר: "ניצחנו בגלל קצת יותר אופי, קצת יותר נחישות. כל העונה הזו עבורנו זה קשה על קשה. אני שמח שבארט חזר לעניינים טמקווה שעם הקהל הזה נחבר עוד ניצחון ונרים את הקבוצה".

 

יהוא אורלנד, חולון: "לא הגענו למשחק"

מכבי רמת גן גברה בלי בעיות על האלופה הפועל חולון 70:85. כרמלו לי מרמת גן אמר: "במחצית הראשונה התקשיתי בקליעה, אבל בשנייה הכדור נכנס. כל משחק שהפסדנו לקחתי את זה על עצמי. הפסדנו ארבעה משחקים ברציפות, היום התחלנו לעשות דברים שאפיינו אותנו בניצחונות".


עמיר עוזי: "רצינו מאוד את הניצחון" (צילום: צפריר אביוב)

 

מאמן רמת גן, עמיר עוזי: "לא היה קל ,אבל באנו נחושים. זה לא סוד שהיינו בתקופה לא הכי טובה וגררנו פציעות, אבל השחקנים משכו את הפציעות בשביל הקבוצה. רצינו מאוד את הניצחון, לא הסתכלנו על היריב למרות שאנחנו מאוד מכבדים אותם. דיברנו כל השבוע על לרצות יותר וראו את זה מהג'אמפ בול. נבוא כל משחק כאילו זה גמר גביע. אנחנו רוצים להציג את הכדורסל הכי טוב שאפשר ולברוח ממקומות 9-12".

 

יהוא אורלנד מחולון: "לא הגענו למשחק. לא היינו אגרסיביים כמו שאנחנו יודעים, אבל נתקן את זה במשחק הבא. למחצית הראשונה לא נכנסנו טוב, אבל במחצית השנייה עשינו שינוי בראש והיינו אגרסיביים, אבל האחוזים הגבוהים בהם הם קלעו שלשות השאירו את ההפרש. לא ויתרנו בשום שלב ולעולם לא נוותר".

 

מאמן האלופה, דני פרנקו: "קורה לפעמים שמתחילים משחק לא טוב למרות שההכנה הייתה טובה. כולם מנסים לעזור אחד לשני וזה לא תמיד טוב. עלינו למחצית בגישה שונה וניצחנו את שני הרבעים. מה שאני כן יכול לקחת מהמשחק זה שלכל אורכו הפער היה סביב ה-20 הפרש ובמקום שהוא יעלה השחקנים הצליחו להוריד ולהילחם עד הבאזר. אני מוריד בפניהם את הכובע על כך. זה לא מובן מאליו ויפה שזה קורה".

 

קרית אתא ספגה את הפסדה ה-12 ברציפות, 93:81 בחוץ מול גבעת שמואל, אבל ולאדי ירמישין, שקלע 11 נקודות והוריד 10 ריבאונדים, בכל זאת מצא נקודות חיוביות: "סוף סוף נראינו כמו קבוצה. שלושה רבעים שיחקנו באמת טוב ורק חבל שבסוף כמה שריקות וכמה דברים שלא היו צריכים לקרות קרו והפסדנו את המשחק".

 

מאמן הגבעה, אורן אהרוני: "בחצי הראשון לא היינו אגרסיביים. נתנו יותר מדי לקרית אתא לשחק, עם ניקסון הם קבוצה מאוד מסוכנת. ברבע השלישי והרביעי הרמנו את רמת האגרסיביות בהגנה, יצאנו למתפרצות ועשינו סלים קלים. עכשיו אנחנו ממשיכים הלאה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סטיב בארט
צילום: דודי ועקנין
מומלצים