$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בית הדין הרחיק את פרוספר אזגי לחצי שנה

בעלי הפועל אשקלון גם נקנס ב-3,000 ש"ח בעקבות העימות עם ראשי הפועל ת"א, כך נמסר בהודעה רשמית

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  19.12.11 - 09:28
אזגי, מחוץ לכדורגל (קובי אליהו, וואלה)
אזגי, מחוץ לכדורגל (קובי אליהו, וואלה)

פרוספר אזגי, בעלי הפועל אשקלון ודמות בולטת במיוחד בכדורגל הישראלי בשנתיים האחרונות, הורחק על ידי בית הדין המשמעתי לחצי שנה מכל פעילות בענף - כך נמסר בהודעה רשמית שהופצה על ידי ההתאחדות.

כמו כן, אזגי נקנס ב-3,000 שקלים בפועל וכן הוטל עליו עונש הרחקה לשנה על תנאי, שיחול למשך השנתיים הקרובות. הסיבה, כזכור, היא העימות המתוקשר בין בעלי אשקלון לראשי הפועל תל אביב שגלש מכר הדשא לראיונות עמוסי קללות בכלי התקשורת השונים.

כזכור, הדיינים דרשו תמלול של כל הראיות גם בכתב ולאחר דיון בנושא החליטו להשעות את אזגי לתקופה ארוכה. מבעלי אשקלון צפויה להישלל גם הזכות לכהן כחבר הנהלת ההתאחדות בעקבות ההתפרצות, וייתכן שתישלל ממנו הזכות לשבת במרכז הפועל ובסיעת הפועל.

לאתר ערוץ הספורט נודע לפני מספר ימים כי גורמים במרכז ובסיעה, שהיו המומים מהתנהגותו, שוחחו ביניהם והחליטו להגיש בקשה לדון בעניין הדחתו. "אזגי עשה מעשה שלא ייעשה. לא רק שהוא צפוי להיות מודח מהנהלת ההתאחדות, גם בסיעה לא רוצים אותו. למעשה, מנסים להזיז אותו מכל חלק פעיל בכדורגל שלנו", אמר חבר סיעת הפועל.

מנכ"ל מרכז הפועל יורם בורנשטיין ביקש לכנס את הדירקטוריון כדי לדון בהתנהגות אזגי: "נשב ונראה איך מתקנים את ההתנהלות שלו, אם בכלל. על פי התקנון שמורה לדירקטוריון הזכות לפעול נגד התנהגות והתנהלות של מי שמנהל קבוצה של הפועל שרשומה אצלנו במרכז".

הפרשה הנוכחית בכיכובו של אזגי החלה כשהגיע למתחם חודורוב, דרש לקבל כרטיסים למשחק ולטענת ראשי הפועל ת"א אף נקט באלימות כלפיי הנוכחים במקום. לאחר מכן כינה את הבעלים אלי טביב והיו"ר דורון אוסידון בכינויי גנאי בראיונות פומביים ובבית הדין קרא לאחרון: "הצ'יוואווה של טביב".