$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דיווח: לאציו תנסה לצרף את מדוניאנין בינואר

באיטליה טוענים שהנשרים מעוניינים להחתים מיידית את קשרה של מכבי תל אביב. במקביל, הצהובים עובדים במרץ על מינוי מנהל מקצועי שיכין את הקבוצה לעונה הבאה. ניר לוין צפוי להמשיך עד תום העונה

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  19.12.11 - 17:21

האם האריס מדוניאנין בדרך ללאציו? כלי תקשורת ברחבי קרואטיה ואיטליה מדווחים היום (שני) כי קשרה של מכבי תל אביב מועמד לחזק את הביאנקוצ'לסטי כבר בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר. ידוע כי לאציו מחפשת אחרי קשר בשל פציעתו של סטפאנו מאורי והיא קיבלה המלצה על מדוניאנין מחברו לנבחרת בוסניה, סנאד לוליץ'. יש לציין כי שמו של מדוניאנין עלה כבר במשרדי המועדון במהלך הקיץ האחרון.

מעמדו של מדוניאנין, שהושעה ל-10 ימים על ידי המועדון ואמור להצטרף לאימוני הקבוצה השבוע, הוא מאוד שנוי במחלוקת. ההערכות הן כי אם השחקן יודיע לראשי המועדון כי יש לו הצעות מקבוצות אחרות הצהובים לא יהססו למכור אותו.  בכל מקרה הוא לא צפוי לשחק במשחק הקרוב מול אשדוד.

ניר לוין צפוי להמשיך עד תום העונה
מכבי ת"א לא מינו מאמן קבוע כמחליף למוטי איוניר אבל עובדים במרץ על צירוף מנהל ספורטיבי. במועדון מעריכים כי תהליך מציאת האדם המתאים צפוי להסתיים בקרוב ומי שימונה יתחיל בהכנות לקראת העונה הבאה, כאשר השלב הראשון יהיה בחינת הסגל ומועמדים לחיזוק.

בסביבתו של בעלי מכבי תל אביב מיץ' גולדהאר מספרים היום שלמרות התחושה שרבים מעדיפים לא להגיע למכבי ת"א, הם מקבלים מדי יום עשרות פניות של מאמנים וגורמים שונים שמציעים להם מועמדים מהארץ ומחו"ל. עם זאת, אומרים אותם גורמים כי רשימת המועמדים הבכירים כבר נמצאת בידיו של הבעלים כאשר רק אם תגיע כעת הצעה של אדם בעל רקורד בבניית קבוצות, הם ישקלו את העניין לגופו.

במקביל במועדון מציינים כי ככל הנראה ניר לוין ימשיך עם הקבוצה עד לסיום העונה. שחקנים מספרים כי הם מרוצים ממנו כשגם לוין אמר לא אחת כי הוא מרגיש בנוח בתפקיד למרות העומס הרב שמוטל עליו (גם מנהל מקצועי של מחלקת הנוער).

למרות זאת בקרית שלום מודים היום שהם נתקלים בלא מעט קשיים. במכבי היו רוצים להנחית שני אנשים בעלי שם, זר לעמדת המנהל הספורטיבי וישראלי לתפקיד המאמן. הבעיה כפי שמסבירים בקבוצה היא העובדה שנתקלו ברבים שהסבירו כי דבר כזה עלול שלא להצליח במנטאליות הישראלית שבה מאמנים לא יסכימו לעבוד עם מישהו מעליהם, שיהיה ממונה על הבאת שחקנים ובחירת הקו המקצועי במועדון.

"אם יווצר מצב שבו המנהל הספורטיבי יחשוב שהמאמן חותר תחתיו והמאמן יחשוב שהמנהל הספורטיבי רוצה לרדת לדשא אז לא עשינו כלום", אמרו במועדון, "אז נחזור לאותן בעיות שהיו לנו בשנים קודמות, יש הרבה קשיים בתהליך האיתור ולכן זאת הסיבה שניקח את הזמן לחשוב. אין לחץ כי ניר מסתדר מצוין עם הקבוצה ובכל מקרה לא צפויים שינויים מרחיקי לכת בינואר, גם אם שחקנים ילכו נביא רק שחקנים שיהוו השקעה לעתיד ולא משהו נקודתי".

השחקנים זכו ליום חופש כשחלק גדול מהם גם לא התאמנו אתמול. לאחר החופש הקצר, יחלו ההכנות לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד ביום ראשון. מי שבקבוצה מקווים שיוכל לחזור לסגל הוא רוברטו קולאוטי, שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה וסובל מפציעה בשריר הירך האחורי. רפי דהן שמחלים מפציעה בשרירי המפשעה אמור לחזור להתאמן כרגיל.