$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מוריניו: לקבוצות אחרות יש בעיות גדולות יותר

מאמן ריאל שכח את הקלאסיקו ומתכונן למפגש המאתגר בסביליה: "קשה לשחק שם". שבת ב-23:00, ישיר באתר

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  16.12.11 - 19:27
מוריניו. נשאר רגוע (GETTYIMAGES)
מוריניו. נשאר רגוע (GETTYIMAGES)

שבוע לאחר האכזבה  בעקבות ההפסד לברצלונה בקלאסיקו, ריאל מדריד רוצה לחזור למסלול הניצחונות. החבורה של ז'וזה מוריניו תתארח מחר (שבת ב-23:00, שידור ישיר באתר) ברמון סאנצ'ס פיחואן של סביליה. ה-3:1 ליריבה הגדולה קטע רצף של 15 ניצחונות רצופים של הבלאנקוס, שכעת יאלצו להתמודד גם עם אחד המגרשים הביתיים בספרד.

  • שבת ב-23:00,שידור ישיר באתר: סביליה מארחת את ריאל מדריד

"קשה לשחק בסביליה, פשוט בגלל שמדובר בקבוצה טובה", אמר מוריניו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק שסוגר סדרת משחקים קשים (ולנסיה, הדרבי מול אתלטיקו וברצלונה) של ריאל. למרות שלא הצליח לנצח את ברצלונה הפורטוגלי מעודד מהמצב של קבוצתו: "לקראת החלק השני של השנה אנחנו מקבלים מוטיבציה מכך שבעונה שעברה היינו בפיגור 2 נקודות מהפסגה והפעם, במקרה הכי גרוע נהיה שווים לבארסה, ובמקרה הטוב נשיג עליהם יתרון של 3 נקודות".

מוריניו הגיב גם על הטענות שכעת תגיע ירידה ביכולת של קבוצתו ואמר: "אם לקבוצה כמו ריאל יש בעיות, בטוח שלאחרות יש הרבה יותר". המאמן גם גילה כי אנחל די מריה צפוי להיות כשיר: "הוא התאמן והיה לו זמן לנוח. לא אמורה להיות שום בעיה איתו".

מהעבר השני דיבר גם מאמן סביליה מרסילניו על הדברים שקבוצתו תצטרך לעשות על מנת להפתיע את סגנית האלופה: "אנחנו חייבים למנוע מהם להתקיף אותנו עם אותה כמות שחקני התקפה זהה לשחקני ההגנה שלנו. נצטרך להחזיק בכדור ולנסות לא לאפשר להם לפתח את ההתקפות המתפרצות המסוכנות שלהם".