שתף קטע נבחר

הפועל י-ם: דימיטרי מקאמי חתם עד לסיום העונה

לאחר תקופה ארוכה בה שיחקו ללא גארד דומיננטי מאז עזיבתו של בראדלי, סיכמה הקבוצה על הצטרפותו של השחקן בן ה-22. גורם במועדון: "כולם אשמים שזה לקח כל כך הרבה זמן". אורי קוקיה ימשיך עד לסיום העונה

לאחר האכזבה הגדולה מהכישלון במפעל האירופי, החליטו בהפועל ירושלים לעשות הכל כדי להחתים רכז במקומו של אייברי בראדלי שעזב את הקבוצה.

 

עוד ב-ynet ספורט

 

היום החתימו בהפועל את הגארד האמריקני דימיטרי מקאמי ששוחרר ממרסין הטורקית, וישמש כמחליפו של בראדלי. בהפועל כבר ניהלו מו"מ מתקדם עם השחקן בן ה-22 , מו"מ שהופסק בשל סירובו להגיע לפני המשחק מול דונייצק. לאחר ההדחה מאירופה חזרו בהפועל לנהל מו"מ עם מקאמי שחתם כאמור, עד לסיום העונה.

 

ישים סוף לתירוצים של עודד קטש? מקמאי (צילום: MCT) (צילום: MCT)
ישים סוף לתירוצים של עודד קטש? מקמאי(צילום: MCT)

 

במועדון מאוד לא אהבו את העובדה כי עבר יותר מידי זמן מאז עזב בראדלי, מבלי שהצליחו להביא גארד במקומו. "כולם אשמים, ההנהלה והצוות המקצועי, כל הקשיים בהבאת רכז ברורים לכולם ולמרות זאת לא יכול להיות שלא הצלחנו להביא גארד מאז שבראדלי עזב" אמרו במועדון.

 

אורי קוקיה שכבר קיבל את ההחלטה לצאת לעונת התאווררות מחוץ למלחה, עשוי להישאר בקבוצה. בהנהלת הקבוצה הייתה אחדות דעים כי יש לעשות הכל כדי

 להשאיר את הקפטן, אשר אהוב מאוד על הקהל האדום. לאחר ההדחה מאירופה ישבו בהנהלת המועדון עם הקפטן ונכון לרגע זה ההערכה במועדון היא כי הקפטן האדום יישאר במלחה.

 

קטש לקראת ראשל"צ: "חייבים להרים את הראש"

בצל האכזבה הגדולה בעקבות ההדחה מהמפעל האירופי והתחושות הקשות בתוך המועדון בעקבות הכישלון, תארח מחר הפועל ירושלים בליגה את מכבי ראשל"צ. ההפסד במחזור האחרון להפועל חולון קטע רצף של ארבעה ניצחונות ליגה והקבוצה של עודד קטש תרצה להתחיל רצף חדש לקראת יציאה לשני משחקים מחוץ למלחה.

 

"עברנו שבוע לא פשוט ואנחנו חייבים להרים את הראש" אמר עודד קטש לקראת המשחק מחר. "אנחנו חייבים לשחק נכון מול ראשל"צ כי היא קבוצה מסוכנת שנמצאת במומנטום חיובי"."המשחקים שלנו מול ראשל"צ בדרך כלל היו צמודים ומתוחים" אמר בראיין רנדל, "אנחנו חושבים רק על ניצחון שיעניק לנו קצת שקט".

 

לוק ג'קסון שבקבוצה מנסים למצוא פיתרון לחוזהו ולשחררו, לא יירשם בטופס המשחק מחר. המשמעות היא שמי שישחק מחר הוא ג'ון תומאס שגם ממנו יש אכזבה גדולה ובסיום חוזהו בעוד כשלושה חודשים צפוי גם הוא לעזוב את הקבוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים