שתף קטע נבחר

אובזילר הפסידה, ישראל ואוקראינה ב-2:2

המפגש בין ישראל לאוקראינה בפדרציה יוכרע במשחק הזוגות: אובזילר חזרה מ-6:1, 3:0 לניצחון 4:6 במערכה השנייה, אבל אז טיילה ק.בונדרנקו ל-0:6

הולכים למשחק מכריע. שחר פאר עשתה את העבודה עם ניצחון כפול וקאמבק ענק, עם פתיחת יום המשחקים השני בגביע הפדרציה, אולם ציפי אובזילר לא הצליחה להשלים את המלאכה.

 

הטניסאית בת ה-35, המדורגת 166 בעולם, היתה חייבת להפתיע את האחות הצעירה לבית בונדרנקו, קטרינה (50), כדי להשלים ניצחון ישראלי גדול באוקראינה. לצערה של הנבחרת הישראלית, בודרנקו היא זו שגברה על יריבתה 1:6, 6:4, 0:6 וכפתה שיוויון 2:2 בין שתי הנבחרות.

 

כעת, גורל ההתמודדות בחארקוב יוכרע במפגש זוגות בין האחיות המקומיות לצמד הישראליות. המנצחת במפגש תעפיל לפלייאוף על העלייה לבית עליון 1 (הנבחרות 1 עד 8 בעולם) ואילו המפסידה תיאבק על ההישרדות בבית עליון 2 (9 עד 16 בעולם), נגד הירידה לבתים האיזוריים.


אובזילר בפעולה בחראקוב. תנסה להשלים את העבודה (צילום: AFP)

 

מערכה ראשונה: 1:6 לבונדרנקו

אובזילר פתחה לא טוב את ההתמודדות, פיגרה 30:0 במשחקון הראשון ואיפשרה לבונדרנקו לשבור ולעלות ל-0:1. ההמשך היה שייך גם הוא לאוקראינית הצעירה, שניצחה את שני ה'גיימים' הבאים בדרך ליתרון מבטיח. המחבט מספר 2 של ישראל עוד הצליחה לשבור את ההגשה הבאה של בונדרנקו, אבל לא שמרה על המומנטום והפסידה את המערכה 6:1.

 

מערכה שנייה: 4:6 לאובזילר

בונדרנקו המשיכה ללחוץ על הדוושה גם במערכה השנייה. היא שמרה על הגשותיה במשחקון הראשון, שברה את אלה של אובזילר בשני ועלתה כבר ל-0:3. גמור? לא אם אתם שואלים את ציפי. הטניסאית בת ה-35 התעוררה, הציגה טניס איכותי, חכם ואגרסיבי, וניצחה את חמשת ה'גיימים' הבאים כדי לקבוע מהפך, 3:5 ישראלי. האוקראינית עוד הצליחה לצמק ל-5:4, אבל אובזילר סגרה עניין וניצחה 4:6.

 

מערכה שלישית: 0:6 לבונדרנקו

בונדרנקו שמרה על ההגשות והצליחה לשבור את אלו של אובזילר, במותחן אמיתי, כדי לעלות ל-0:2. מרגע זה, הישראלית נשברה, רשמה לא מעט טעויות בלתי מחויבויות בדרך לפיגור 5:0. האוקראינית סגרה סיפור ב'גיים' הבא וקבעה 0:6 ו-1:2 אוקראיני במערכות.


פורסם לראשונה 08/02/2009 15:46

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים