$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

משיח עדיין במקום ה-1: קורזיץ נתנה לי כוח

הגולש הישראלי ממשיך לפתוח פער על פני יריביו בקרב על התואר בפרת', אוסטרליה: "רוצה להשיג דאבל בתחרות עם לי". שחר צוברי סיים במקומות 9 ו-12 ומדורג 19 בכללי

דניאל רוט  13.12.11 - 10:33

נמרוד משיח ממשיך לטוס על המים. הגולש הישראלי עדיין מוביל בגדול בראש הדירוג באליפות העולם, גם אחרי שני שיוטי היום השני של התחרות בפרת', אוסטרליה. משיח סיים היום (שלישי) את השיוט הראשון במקום השני, ואת השיוט שלאחר מכן במקום הראשון, בדיוק כמו ביום הפתיחה.

גולש הניל פרייד הישראלי מסתער על אליפות העולם, לה יש כמובן גם משמעות גדולה מאוד במאבק שלו מול שחר צוברי על הכרטיס הבודד למשחקים האולימפיים בלונדון 2012. צוברי התקדם אמנם שני מקומות בדירוג הכללי, והוא במקום ה-19, אבל עדיין רחוק מאוד מנמרוד משיח. צוברי, פעמיים אלוף אירופה וזוכה מדליית הארד מבייג'ין 2008, סיים את שני שיוטי היום במקומות 9 ו-12.

"לי עשתה שבוע מדהים", אמר משיח, "ונתנה לי המון אנרגיות לעשות את זה וזה החלום שלי לעשות איתה דאבל".

דגם 470 - נשים
צמד השייטות, ורד בוסקילה וגיל כהן, סיימו במקום ה-17 את השיוט הראשון של היום, ובשיוט השני שיפרו עמדות וסיימו אותו במקום הרביעי. בדירוג הכללי הן כרגע במקום ה-9, שיפור לעומת היום הראשון של התחרות באוסטרליה.

לייזר גברים
השייט יובל בוצר מתמודד היטב עם הרוחות החזקות, שהשתלטו בעיקר על המקצה שלו, והוא סיים את השיוט השלישי במקום העשירי.