שתף קטע נבחר

חשש במכבי חיפה: פרקינס גמר את העונה

הירוקים ימתינו בקוצר רוח לתוצאות הבדיקה של הרכז האמריקני, שנפצע אמש במפשעה. אם יתברר שמדובר בקרע - הוא ייעדר תקופה ממושכת. מאליק דיקסון שוב מועמד

דורון פרקינס היה אחד השחקנים הטובים עד כה בליגת העל והיה הגורם המכריע להצלחתה של מכבי חיפה להתברג בצמרת. כעת חוששים במועדון הירוק כי ייאלצו להסתדר עד תום העונה בלי כוכבם, לאחר שנפצע אמש (ש') במפשעה במהלך הניצחון על מכבי ראשון לציון.

 

פרקינס נפגע לקראת סיום המשחק, יצא ולא חזר. הוא קיבל כדורים נגד כאבים ואחר הצהריים יעבור בדיקה על מנת לקבוע אם מדובר בקרע, שיעיד ככל הנראה על כך שהשחקן גמר את העונה. אם מדובר במתיחה, ייאלץ כנראה פרקינס לנוח מספר שבועות וצפוי בכל מקרה להחמיץ את חצי גמר גביע המדינה ביום ב' הבא נגד הפועל ירושלים.


מאליק דיקסון. חוזר לארץ? (צילום: אלי אלגרט)

 

המאמן אבי אשכנזי אמר הבוקר ל-ynet: "זה נראה רע. יכול להיות שגם אחרי הבדיקה לא יידעו בדיוק מה קורה ויצטרכו לחכות יומיים או שלושה ששטף הדם יעבור - על מנת לבצע אולטרסאונד ולראות אם יש קרע בשריר".

 

"אני סקפטי מאוד לגבי משחק חצי גמר הגביע בשבוע הבא", הוסיף אשכנזי, "אני אהיה מאושר אם הוא יהיה כשיר בעוד שלושה שבועות, למשחק נגד גלבוע/גליל בליגה. זה מקום נורא להיפצע בו. כשאני מסתכל על העונה שלנו, על הפגיעה של בי ג'יי מקי ועל הפגיעה שלו, זה מתסכל".

 

בינתיים תנסה חיפה לחדש את המגעים עם מאליק דיקסון, שהחל את העונה בזאדאר אולם נקלע לסכסוך כספי עם הקבוצה. בחיפה היו מעוניינים בשחקן עוד לפני פציעתו של פרקינס, אולם כעת הוא עשוי להגיע במקומו. הירוקים מחכים שהשחקן יוריד את דרישותיו הכספיות, אולם אם יתברר כי פרקינס ייעדר זמן רב - ייתכן שהם ייאלצו להתגמש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים