$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"משחק עונה טבעי להפועל? גם ק"ש ראויה"

רן בן שמעון לשחקניו לקראת משחק העונה, הקרב על המקום הראשון בליגת העל. איתן טיבי חולה וייעדר, שיר צדק יפתח בהרכב

אלי סבתי  11.12.11 - 18:47
בן שמעון. דרוך
בן שמעון. דרוך

הכל כבר מוכן למשחק העונה, לפחות מבחינת קרית שמונה. הקבוצה סיימה היום (ראשון) את הכנותיה לקרב מול הפועל תל אביב מחר ב-20:50 שייקבע מי תהיה אלופת הסיבוב הראשון. כרגע לחבורה מהצפון יש 29 נקודות, נקודה פחות מאשר ליריבה מתל אביב.

"ערכתי אסיפת קבוצה שהמסר העיקרי בה הוא שאולי יש מי שחושב שעבור הפועל ת"א זה טבעי להיות במשחק כזה ולנו לא, אבל אנחנו פה בזכות עצמנו לאחר משחקים טובים שלנו ויכולת טובה. למעשה בחרנו להיות בלחץ הזה וצריכים להוכיח שאפשר להתמודד בו", זה מה שאמר המאמן רן בן שמעון לאתר ערוץ הספורט.

שחקנים בקבוצה מודעים למשמעות של המפגש הזה וחלק מהם אמרו השבוע: "זה מסוג המשחקים שאין יותר מדי מה לדבר עליהם, כולם יודעים את החשיבות לתוצאה שאמורה להגיע בסיומו. ניצחון ייתן משמעות ברורה לגבי האופי והשאיפות של הקבוצה".

איתן טיבי שכבר החלים מפציעה ושב לאימונים נתקף בשפעת שתמנע ממנו לשחק ולהיות בסגל הקבוצה. שיר צדק הצעיר יתפוס את מקומו בפעם הרביעית ברציפות (אגב, הוא כבש גם שער במפגש נגד בני יהודה). שלומי אזולאי הפצוע ייעדר ומי שיפתחו בחוד הם ברק בדש ושמעון אבוחצירה.

הנהלת המועדון מסרה שבעקבות הלחץ שעשוי להיות בשערים הוחלט לפתוח אותם ב-19:00 בערב. אווירה ססגונית צפויה להיות במגרש לאחר שהקבוצה העבירה אלפי שקלים לרכישת ציוד לעידוד, בלונים, חולצות וקונפטי. בצפון מצפים לכמות שיא באצטדיון ומחוג האוהדים של ק"ש הבטיחו שהקהל יגיע בהמוניו על אף השידור.

הרכב משוער: דני עמוס, אלעד גבאי, סאלח חסארמה, שיר צדק, דושאן מטוביץ', בראין גרזיץ', רביד גזל, וויליאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירה וברק בדש.