שתף קטע נבחר

גיא דיין, עכו: "אפשר לסיים בין 4 הראשונים"

הצפוניים הביסו את מכבי פ"ת 0:4 בפרמיירה של אצטדיון המושבה, הקשר: "כל הקבוצות בליגת העל באותה הרמה"

הפועל עכו אוהבת לחנוך אצטדיונים, זו עובדה. לאחר חנוכת האצטדיון בעכו, אז ניצחה הקבוצה את הפועל ב"ש, אמש (ש') הייתה חגיגה אחת גדולה, כשעכו הביסה 0:4 את מכבי פ"ת, הפתיחת אצטדיון המושבה.

 

 

שחקניו של אלי כהן הגיעו למשחק עם לא מעט לחץ, במיוחד לאחר שני ההפסדים למכבי חיפה ולק"ש, למרות שגם במשחקים בהם עכו הפסידה, היא לא נפלה מהמנצחות. בעכו חששו שהפסד יסיים את הסיבוב בטעם מר, למרות סיבוב מדהים שעשתה הקבוצה.

 

מי שהגיע אמש לאצטדיון המרהיב בפ"ת ראה קבוצה לא פחות מרהיבה - האורחת מעכו, שעשתה ככל העולה על רוחה משריקת הפתיחה. אלי כהן ועוזרו איציק

טוויזר הכינו את קבוצתם למשחק נהדר, והעלימו לחלוטין את המארחים. סטפן סצ'פוביץ', בעוד משחק ענק כבש צמד, ומסתמן כבינגו ענק של אלי כהן. גיא דיין הכישרוני ויובל שבתאי (המנוע) כבשו אף הם, והרסו למשפחת לוזון את חגיגת חנוכת האצטדיון.

 

בעמודי התקצירים של ynet ספורט כבר הייתם?

 

דיין, שמציג יכולת מצוינת מפתיחת העונה, מרגיש בעננים: "הצגנו יכולת מצוינת, שחקני פ"ת לא הגיעו למשחק, ופשוט הכול הלך לנו. חששנו שלאחר שני ההפסדים תוצאה שלילית תגרום לכדור שלג, אבל אני שמח שהצלחנו לנצח בצורה חלקה".

 

יובל שבתאי, להלן - המנוע, מול מכבי פ"ת (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
יובל שבתאי, להלן - המנוע, מול מכבי פ"ת(צילום: אורן אהרוני)

 

אם מישהו חושב שהניצחון של עכו משביע את דיין, הוא טועה: "יש לנו עוד הרבה מה למכור. הליגה השנה שווה, וכל הקבוצות באותה הרמה. אנחנו מאמינים ושואפים לסיים במקומות 1-4, שם המקום הריאלי שלנו".

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

הרכש הטרי רוביל סרסור ערך אמש את הופעת הבכורה בעכו, כשנכנס כמחליף בדקה ה-73, ובקבוצה מרוצים מהשתלבותו. יו"ר הקבוצה ציון ויצמן מתכוון לצ'פר את שחקניו על הסיבוב המדהים, ולערוך נשף קטן. בנוסף יזכו השחקנים והצוות המקצועי ליום פינוק, שכולל טיפולי ספא במלון "חוף התמרים" שבעכו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים