שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: "אנחנו חייבים לעצור את המפולת"

ניר לוין יערוך את משחק הבכורה שלו כמאמן הזמני של הצהובים במפגש מול נתניה, שיתקיים בטדי (19:00). ברק יצחקי, אלירן עטר ורוברטו קולאוטי בחוד. נתניה: "אסור לנו לבוא שאננים"

המבחן הראשון של ניר לוין, המאמן הזמני של מכבי תל אביב, יהיה לא פשוט בכלל. מפגש מול מכבי נתניה, שבדרך כלל עושה חיים קשים לצהובים, ועוד במקום משחק ביתי בבלומפילד, המשחק יתקיים באצטדיון טדי הירושלמי, בעקבות עונש רדיוס שספגה מכבי ת"א. האם הצהובים יצאו מחר (שבת) לדרך חדשה? התשובות יתקבלו בסביבות השעה 21:00 (ספורט 2).

 

 

במכבי ישנה דריכות גדולה לקראת המפגש נגד נתניה: "אנחנו חייבים לעצור את המפולת שלנו", אמרו בקבוצה והוסיפו: "אם ננצח את נתניה לפחות יהיה קצת שקט". לוין ערך אסיפה לשחקנים שבה אמר להם: "נצטרך להפגין יותר מחויבות, נחישות וקבוצתיות כדי להשתפר כבר ממחר".

 

על פי האימון המסכם, נראה כי המגן קלמי סבן יוצב בעמדת המגן השמאלי ואילו עומר ורד יפתח בעמדת המגן הימני. שרן ייני וסאבו פאביצ'ביץ' יהיו שני הבלמים, כאשר בין הקורות יעמוד ברק לוי. הבלםהברזילאי סנטנה ניבאלדו, שמהווה אכזבה גדולה העונה במועדון, נותר מחוץ לסגל.

 

הקשר/בלם רוברט פונצ'ץ' ישלם את המחיר וירד לספסל, כאשר בקישור האחורי ישחקו גל אלברמן ומשה לוגסי. הקפטן ברק יצחקי צפוי לשחק בכנף יחד עם אלירן עטר, שלא התאמן אתמול בשל מחלה אך נמצא כשיר להתמודדות. גיז'רמו ישראלביץ' ישלים את חוליית הקישור של מכבי. בחוד יפתח החלוץ רוברטו קולאוטי.

 

ברק יצחקי ואלירן עטר. יחגגו גם בטדי? (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ברק יצחקי ואלירן עטר. יחגגו גם בטדי?(צילום: ראובן שוורץ)
 

הרכב משוער: ברק לוי; עומר ורד, שרן ייני, סאבו פאביצ'ביץ', קלמי סבן; משה לוגסי, גל אלברמן, גיז'רמו ישראלביץ', ברק יצחקי, אלירן עטר; רוברטו קולאוטי.

 

נתניה: ניר נחום חוזר חוזר להרכב הפותח

"אסור לנו לבוא שאננים ולחשוב שאם מכבי היא חיה פצועה יהיה לנו משחק קל. ראינו כבר מה רמת השרון והפועל פתח תקווה עשו לנו", כך מספרים שחקנים במכבי נתניה, לקראת המפגש בשבת נגד החבורה מקריית שלום. בקבוצה מקווים להשיג שלוש נקודות, אחרי שרשמו ניצחון בודד בחמשת המחזורים האחרונים.

 

נראה כי בחוליית ההגנה לא יבצע המאמן ראובן עטר שינויים, למרות היחלשותה במחזורים האחרונים. "הגנה עושה כל הקבוצה ולא רק הרביעייה האחורית, ככה זה בכל העולם", הבהירו בנתניה. "כולנו צריכים להשתפר ולא רק שחקני ההגנה".

 

עוד ב-ynet ספורט:

  • תמיר כהן ייעדר מהדרבי החיפאי
  • גאידמק יחזור להשקיע בבית"ר?
  • מוריניו שוב הבריז מהמסע"ת לפני הקלאסיקו

     

    עטר צפוי להחזיר להרכב את הקשר ניר נחום, שלא פתח ב-11 בהפסד לרמת השרון. מי שצפוי לשלם את המחיר על ההפסד האחרון הוא החלוץ סרגיי טרטיאק, שהציג במחזור הקודם יכולת פושרת למדי ואמור לרדת בשבת לספסל. עטר הציג אתמול לשחקניו קטעי וידאו ממשחקיה של מכבי ת"א. הוא סימן את עטר ויצחקי כשחקנים המסוכנים של היריבה.

     

    הרכב משוער: אמיר אדרי; ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עומרי בן הרוש, טובראנו פינאס; קובי דג'אני, בן בנימין, חן עזרא, ניר נחום; פיראס מוגרבי, אחמד סבע.
  •  

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ניר לוין
    צילום: ראובן שוורץ
    מומלצים