$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"כל מה שאני אומר זוכה ל-10 זוויות שונות"

מאמן בית"ר ירושלים: "אף פעם לא האשמתי שחקנים ולעולם גם לא אעשה זאת, אני תמיד לוקח אחריות"

זיו אברג'יל  09.12.11 - 12:37
היה רוצה לראות את גדיר. נעים (אלן שיבר)
היה רוצה לראות את גדיר. נעים (אלן שיבר)

חלון ההעברות של חודש ינואר כבר ממש מעבר לפינה, ואחת הקבוצות שמחפשות להתחזק היא בית"ר ירושלים. במועדון מהבירה מקווים שארקדי גאידמק יפתח את הארנק, אבל עוד לפני כן כבר עלו שמות שמועמדים להגיע לבית וגן. אחד מהם הוא מוחמד גדיר. שחקנה של מכבי חיפה כבר הצהיר כי הוא מוכן להיות הערבי הראשון בבית"ר, והיום (שישי) גם המאמן יובל נעים התייחס לנושא בראיון לרדיו ירושלים.

"גדיר? זו קודם כל החלטה של ההנהלה, לדעתי הוא שחקן מעולה", אמר נעים בפתח דבריו. "המועדון עוד לא הבשיל כדי לרכוש שחקן ערבי, ואמרו את זה רבים לפניי. גם היועץ של ביבי נתניהו לא יכול לענות לשאלה הזאת".

נעים ספג לא מעט ביקורות בתקופה האחרונה על כך שכביכול הפיל את התיק על השחקנים בעקבות התוצאות האחרונות. כשנשאל על כך ענה: "אני האחרון שלא אקח אחריות, אני האחרון שאאשים שחקנים. בחיים לא הפלתי תיקים על שחקנים ובחיים לא אעשה זאת. גם לי יש מה ללמוד, זו לא בושה. כל דבר שאני אומר מפרשים לעשר זוויות שונות".

ביום ראשון תנסה הקבוצה לנצח אחרי שלושה משחקים, כאשר תתארח אצל בני יהודה. "אנחנו צריכים להתחיל לקחת נקודות וכל משחק הוא קשה עבורנו. דווקא במשחקי חוץ אנחנו נראים יותר טוב. אנחנו מבינים את החשיבות ואני מקווה מאוד שנעשה את העבודה כי התחתית מתקרבת", סיכם נעים.

בפן המקצועי, מסתמן כי אופיר עמרם יירד לספסל, בעוד קובי מויאל ודן איינבינדר יפתחו בקישור האחורי ושי חדד ישחק מתחת לעמית בן שושן. אופיר קריאף שמגלה יכולת טובה באימונים יפתח לראשונה בהרכב.

סטיבן כהן שוחח היום עם יובל נעים וביקש סליחה על כך שהמריא לצרפת ללא אישור. הקשר יעמוד לוועדת משמעת ביום שני וצפוי לספוג קנס כספי. כהן יהיה בסגל מול בני יהודה, אך לא צפוי לפתוח. ברק משה לא יחזור לאימונים עד שיעבור בדיקת אקו-לב, זאת לאחר שהתעלף בתחילת השבוע במהלך האימון.